سه ایده جالب برای غافلگیر کردن کودکان با اسباب بازی های بادی در تولدشان

 سه ایده جالب برای غافلگیر کردن کودکان با اسباب بازی های بادی در تولدشان

تاريخ : ۱۳۹۶/۱۲/۱۷

همه پدر و مادر ها میخواهند که در زمان جشن تولد فرزندشان بهترین ها را ارائه کنند. یکی از بهترین ترین راه ها برای انجام این کار، اسباب بازی های بادی هستند.میتوانید یک حیاط پشتی ساده را تبدیل به بهشتی برای کودکان کنید. حال میپرسید چگونه ؟ با اسباب بازی مانند سرسره یا استخر، ما تضمین میکنیم که جشن شما موفقیت آمیز باشد.
خب این هم از سه ایده ساده ما : 
1) سرسره آبی: بچه ها عاشق هیجان هستند، و سرخوردن بر روی این سرسره آبی به آنها به حدی هیجان میدهد که نمیتوانند خوشحال نشوند. نصب سرسره ها بسیار آسان است: تنها کاری که باید شما انجام دهید اضافه کردن آب است. شما انتخاب میکنید که در آخر به استخر وارد شوند یا روی چمن سر بخورند. بچه ها از بازی لذت میبرند و وقتی شما لبخند های خوشحالی آنها را ببینید، خستگی جشن از تنتان بیرون میرود.
2) بادکنک آبی: بادکنک ها قطعا یکی از انتخاب های اصلی شما هستند، حتی جشن های ساده نیز نیاز به تغییر دکور خانه دارند. ولی تلاش کنید که چند کار دیگر برای شاد و مفرح تر کردن جشن خود انجام دهید : بادکنک های آبی. بر خلاف سرسره آّبی که کودکان باید منتظر بمانند تا نوبتشان فرا برسد، همه برای شرکت کردن و کار کردن در قالب یک تیم می آیند. این یک ایده ارزان و راحت است و مطمئنا عمل خواهد کرد. ( بادکنک های آبی توسط ما به فروش نمیرسد. به فروشگاه اسباب بازی فروشی مراجعه کنید)
3) اسباب بازی بادی: استخر بادی به تنهایی خیلی میتواند شادی بخش و سرگرم کننده باشد، اما سعی کنید چند عدد اسباب بازی بادی ساحلی هم به آن اضافه کنید تا یک دنیای کاملا جدید بسازید. بچه ها میتوانند نقش دزد های دریایی را بازی کنند. یا با کمی صرف زمان میتوانید یک استخر بادی با توپ های رنگی بسازید. چند بسته توپ رنگی تهیه کنید و درون استخر بریزید و به تماشای کودکان بنشینید که چگونه غرق در شادی و بازی می شوند.
اسباب بازی های بادی به فرزند شما کمک می کند تا آن جشن تولدی که در رویاهایشان فک کرده اند تحقق یابد همچنین یک خاطره ماندگار برای خود و دوستانتان بسازید.