مبل هپی چیر

 مبل هپی چیر

تاريخ : ۱۳۹۷/۱۱/۲۹

هپی چیر یک وسیله دوست داشتنی و زیبا برای تمامی افراد است سایز و ابعاد آن به گونه ای است که هم بزرگسالان و هم کودکان می توانند روی آن بنشینند. به عنوان یک جایگزین مناسب و خوب برای صندلی های چوبی و معمولی دیگر محسوب می شوند چراکه مبل هپی چیر هم وزن کمی داشته و هم در تمامی قسمت ها نرم و راحت است پس به هر طرف که مایل باشید می توانید روی آن تکیه داده و فشار خستگی و وزن بدن را از روی مفاصل و ماهیچه ها کم کنید. این وسیله راحتی در هر مکانی که فکرش را بکنید از جمله زیر زمین، اتاق نشیمن، اتاق خواب، خوابگاه ها، هتل ها، اتاق بازی، اتاق تلویزیون و حتی مکان های بیرون و سر باز مانند حیاط خانه و حتی کمپ و اردوگاه های تفریحی و قابل استفاده می باشد و این در حالی است که به آن محیط زیبایی خاصی می بخشد.
هپی چیر 

شکل های مختلف مبل هپی چیر همگی به یک کیسه شبیه هستند از اینرو به آن ها کاناپه و صندلی کیسه ای نیز گفته می شود البته این اسم در ایران رایج نبوده و بیش تر در کشورهای دیگر استفاده می شود. هنگام نشستن روی مبل هپی چیر به مقدار کمی در آن فرو می روید، میزان فرو رفتن بدن در آن در مورد کودکان بسیار بیش تر است به همین دلیل به زودی آن ها عاشق این وسیله راحتی شده و از بودن آن در خانه خوشحال خواهند شد.
انواع مختلفی از مواد در پر کردن محفظه داخلی مبل هپی چیر استفاده می شوند که برخی از آن ها گلوله های یونولیتی، تکه های ابر (فوم)، گرانول های فیبری، شن های مخصوص، هستند که هر یک بسته به خصوصیاتی نظیر سختی، قابلیت فشرده شدن و غیره حالتی نرم و مخصوص را به مبلی که داخل آن قرار دارند، می دهند.
مواد استفاده شده در مبل هپی چیر بسیار متنوع هستند و اکثر آن ها قابلیت شستشو سطحی لکه های ایجاد شده روی خود را دارند بسیاری ضد آب بوده و برخی حالتی مخملی دارند.
هپی چیر زرد 

مبل هپی چیر در اندازه ها و شکل های مختلفی ساخته شده و برای هر سلیقه ای حتی سلیقه های خاص و غیر معمول نیز یک طرح مناسب از این مبل طراحی و تولید شده است. اکثر افراد در استراحت روی آن، دوست دارند به پشت تکیه داده و به اصطلاح لَم دهند در این حالت بدنه مبل هپی چیر قسمت پشتی بدن را کاملا پوشش داده و باعث ریلکس شدن عضلات بدن می شود. برخی از آنها دو نفره هستند در مورد این مدل ها می توانید همراه با دوست صمیمی تان و حتی در کنار خواهر برادرتان بصورت مشترکی از آن استفاده کنید البته در این ابعاد امکان خوابیدن کامل روی آن برای شما وجود دارد.