مبل بادی کودک

 مبل بادی کودک

تاريخ : ۱۳۹۷/۱۱/۲۹

وسایل کودکان با توجه به روحیه آن ها باید تهیه شود چرا که هر چیزی در محیط اطراف می تواند در روحیه آن ها تاثیر گذاشته و آن ها را به سمت افسردگی یا شاد بودن سوق دهد. مبل بادی کودک با توجه به رده سنی استفاده کننده در رنگ های زیبا و طرح های بچه گانه تولید می شوند و از این نظر بسیار مناسب هستند. خصوصیت این وسیله، طراحی ویژه آن برای کودک می باشد چرا که مبل های معمولی موجود در خانه ها اکثرا برای بزرگسالان بوده و نشستن روی آن ها توسط کودکان گاهی اوقات به دلیل ارتفاع بلندشان برای یک کودک غیر ممکن بوده و حتی ممکن است موجب آسیب به او شود (افتادن از ارتفاع بلند) از این رو بهتر است اگر در خانواده خود یک فرد خردسال دارید برای او مبل مخصوص به خودش را تهیه کنید.
مبل بادی کودک 
مزیت بزرگ یک مبل بادی کودک نسبت به مبل های بادی جنس های دیگر نرم و ایمن بودن آن می باشد اگر مبل های چوبی یا فلزی را در ذهن خود بیاورید در قسمت هایی از بدنه سطوح سختی دارند اما یک مبل بادی در تمامی قسمت ها نرم بوده هیچ قسمت سفتی ندارد و بدن کودکتان روی آن می تواند آرامش بهتری بگیرد. 
برخی از انواع مبل بادی کودک برای نوزادان بسیار کوچکی که هنوز قادر به راه رفتن نیستند طراحی شده، این مدل ها یک قطعه بادی در جلوی قسمت نشیمنگاه به منظور جلوگیری از افتادن نوزاد داشته هم چنین برای جلوگیری از تعریق وی در قسمت نشیمن دارای منافذ ریزی است البته این منافذ برای جمع نشدن آب در نشیمنگاه هنگام استحمام نیز استفاده می شود. 
مبل بادی کودک رنگی 
برخی از مدل های مختلف مبل بادی کودک:
- مدل نوزادی محافظ دار
- مدل تخت خوابشو
- مدل عروسکی دو لایه
- مدل جای پا دار
- مدل دو نفره
- مدل سوراخ دار مخصوص حمام
مبل بادی کودک معمولا از مواد ضد آب ساخته شده بنابراین می توانید آن را داخل حمام و برای نگه داری نوزاد هنگام استحمام استفاده کنید. سطح نرم بدنه باد شونده مبل بادی بدن را از برخورد با سطوح سخت حفظ کرده هم چنین تکیه گاه و قسمت محافظ جلوی آن نیز ایمنی کودک شما را هنگام استحمام کردن بالا می برد این ویژگی را به ندرت می توانید در مبل های دیگر مشاهده کنید.
مورد دیگر در برتر بودن مبل بادی نوزاد نسبت به مبل های معمولی، مواد استفاده شده در ساخت آن ها می باشد مواد مبل باید برای کودک کاملا بی خطر و بهداشتی باشند که در این محصول این ویژگی رعایت می شود.
به دلیل سایز کوچک مبل بادی کودک می توان به جای پمپ باد از طریق دهان نیز آن را باد کنیم. بدنه بادی این محصول قابلیت کوچک شدن داشته و درون کیف دستی یا کیف وسایل نوزاد جای گرفته و فضای زیادی را اشغال نمی کند.