مبل بادی تختخواب شو

 مبل بادی تختخواب شو

تاريخ : ۱۳۹۷/۱۱/۲۹

این کالا دو مشکل را در یک زمان حل می کند چون در یک فضای کم هم می تواند به عنوان یک مبل عمل کرده و هم تبدیل به یک تخت خواب نرم و راحت شود بنابراین هم از نظر اقتصادی به صرفه بوده و هم مشکل کمبود جا را حل خواهد کرد.مبل بادی تخت خواب شو برای استفاده های مختلفی طراحی و تولید شده و آن را می توانید در مکان های مختلف استفاده کرده و راحت جمع آوری کنید. یکی از وسایل راحتی کم نظیر هم برای نشستن و هم استراحت شبانه و یا نیمروزی می باشد.
مبل بلدی تخت خواب شو 
مواردی که بر استحکام و متورم ماند بدنه مبل بادی تختخواب شو موثر اند:
- مکان، دما و رطوبت روی استحکام و کشسانی بدنه این وسیله بادی تاثیر می گذارند به همین منظور باید گاهی اوقات مجددا باد شوند تا حالت متورم آن ها حفظ شود.
- شیوه ای که فرد در باد کردن آن بکار می گیرد (مبل بادی تختخواب شو را باید به ترتیب از قسمت های بادی بزرگ تر که شامل نشیمنگاه و قسمت باد شونده زیرین می شود باد کرده و بعد از آن به سراغ قسمت های کوچک تر بروید. این حالت باعث شکل گیری بهتر بدنه و یکنواختی فشار در قسمت های مختلف می شود).
ابعاد مدل های مختلف مبل بادی معمولا یک نفره و دو نفره ساخته می شوند و اجزا آن ها به گونه ای هستند که با چند تای ساده می توانید آن ها را به مبل و یا بالعکس به تختخواب تبدیل کنید.
معمولا برای استحکام بیش تر و هم چنین بخاطر طرحی که در ساخت انواع گوناگون این وسیله راحتی استفاده می شود، بدنه آن از قسمت هایی که از نظر داخلی مجزا هستند، تشکیل شده و برای هر یک دریچه هایی جهت اتصال پمپ باد تعبیه شده اند.
مبل بادی تخت شو 
رویه مبل بادی تختخواب شو از مواد مختلفی ساخته می شود که یکی از اصلی ترین آن ها جیر و pvc است. در واقع بدنه این محصول را از پلاستیک فشرده شده pvc  می سازند که دارای استحکام و انعطاف پذیری بالایی است و در برابر سایش از مقاومت خوبی برخوردار است. برای این که فرد هنگام استفاده از این محصول احساس راحتی و آسایش بیشتری نمایید رویه مبل را از جیر نرم و ضد تعریق می سازند لطافت این ماده سبب می شود که فرد با بهره گیری از آن استراحت و خوابی لذت بخش را تجربه نماید. لازم به ذکر است که مبل بادی تخت خواب شو قابلیت تعمیر دارند و در صورت آسیب دیدن بدنه می توان از برچسب تعمیراتی که برای آن تعبیه گشته است استفاده نمایید و نشتی و سوراخ ایجاد شده را تعمیر و مسدود کنید. در صورتی که میزان آسیب دیدگی زیاد و یا نیاز به  تعمیر داخلی داشته باشد، می توانید از نمایندگی اینتکس کمک بگیرید چرا که این نمایندگی دارای تعمیرکاران حرفه ای و مجربی است که با دانش و مهارت خود در کمترین زمان ممکن آن را تعمیر می نمایند. افزون بر این این مبل بادی دارای یک کیف جهت سهوالت در حمل و جابه جایی آن است و از کثیف شدن و آسیب دیدن حین حمل و نگهداری جلوگیری به عمل می آورد.
در اکثر قسمت ها دارای ساختار داخلی نیز می باشد ساختار کامفورت آن ها با توزیع مناسب فشار بر روی بدن فرد سبب می شود که از خوابی لذت بخش بهره مند گردید.
مبل بادی تختخواب شو با انواع مختلف پمپ های بادی استاندارد قابل باد شدن است که این پمپ ها شامل مدل های دستی (برای مکان هایی که به انرژی برق دسترسی نداریم)، فندکی (گردش هایی که با وسیله نقلیه انجام می دهیم)، برقی (برای استفاده در خانه و اردوگاه های مجهز به برق) می شوند.