تخت خواب بادی دو نفره- نمایندگی اینتکس ایران

 تخت خواب بادی دو نفره- نمایندگی اینتکس ایران

تاريخ : ۱۳۹۷/۱۲/۲

تخت خواب بادی 
کمپانی های بست وی، اینتکس، کینگ کویل، اینتر پلکس و بسیاری دیگر تخت خواب بادی دو نفره تولید می کنند. این وسیله امروزه به عنوان جایگزینی بسیار خوب برای تخت خواب های معمولی توسط بسیاری از افراد انتخاب می شود.
با پیشرفت علم اهمیت استاندارد بودن بستر خواب به خوبی روشن شده و افراد متوجه شده اند بسیاری از دردهای عضلانی که بعد از بیدار شدن از خواب در بدن خود احساس می کند ارتباط مستقیم با بستری داشته که روی آن خوابیده اند.
مشکل دیگری که تخت خواب های معمولی دارند وزن بسیار سنگین آن هاست که جابه جایی آن ها را مشکل کرده و معمولا فرش یا کفپوشی که در سطح زیرین آن ها وجود دارد در اثر فشار پایه ها دچار بد حالتی و خرابی می شود. تخت خواب بادی دو نفره دارای سطح تماس نرمی با زمین بوده و ساختار آن فشار وزن را در تمامی قسمت کف پخش می کند پس به هیچ نقطه ای فشار دائمی وارد نشده و به این ترتیب کفپوش دست نخورده و سال باقی خواهد ماند.
شاید برای شما اتفاق افتاده باشد که پا یا دستتان محکم به قسمت های سخت چوبی یا فلزی تخت خواب برخورد کرده باشد این اتفاق بسیار دردناک است، مدل های بادی این وسیله هیچ قسمتِ سختی نداشته و حتی در اثر بر خورد به آن نیروی ضربه بدن شما را می گیرد.
تخت خواب بادی دو نفره به دلیل وزن سبک اش و اینکه می تواند در هر سطح صاف و تمیزی قرار گیرد قابل استفاده در هر مکانی که فکرش را بکنید می باشد و دلیل خرید آن توسط بسیاری از افراد به خاطر این مزیت است.

تخت بادی 
انواع مختلفی از تخت خواب بادی دو نفره در بازار موجود می باشد که تفاوت آن ها در ویژگی های ظاهری و ساختاری است دو مورد از آن ها بصورت جداگانه در زیر آورده می شوند:
جنس: موادی که در ساخت بدنه این وسیله استفاده می شود باید غیر قابل نفوذ به هوا باشد اگر این لایه به هوا نفوذ ناپذیر باشد در برابر آب نیز صد در صد نفوذ ناپذیر است. شرکت های تولید کننده از موادی مانند پلاستیک های فشرده (وینیل، پلی استر، پی وی سی و...)، پارچه های برزنتی، جیر و رشته های فیبری در ساخت قسمت های مختلف تخت خواب بادی دو نفره استفاده می کنند. هر یکی از این مواد ویژگی های خاص خودشان را دارند: جیر مانند پارچه های مخملی و یا قسمت پشتی چرم بوده و اکثرا به دلیل لطافت اش برای پوشش دادن رویه و دور محصول استفاده می شود، امکان عبور هوا از داخل ورقه های پلاستیک فشرده وجود ندارد هم چنین این لایه ها مقدار کمی کِش آمده و قابلیت تا و خمیده شدن را دارند این ورقه های فشرده دوام خوبی در مقابل کشیدگی و پوسیدگی دارند و علت انتخاب آن ها برای تولید تخت خواب بادی دو نفره همین ویژگی ها بوده است، پارچه های برزنتی بافتی منعطف و محکم داشته و لایه ای پلاستیک مانند قسمتی از آن ها را می پوشاند برای همین ضد آب هستند و اغلب برای محصولاتی که روی زمین های خیس (مثلا در کمپ و جنگل بعد از بارش باران) قرار می گیرند بسیار ایده آل هستند و اما رشته های فیبری معمولا در ساختار داخلی تخت خواب بادی دو نفره استفاده می شوند این باریکه ها در کنار هم قرار گرفته و با هم حالتی ورقه مانند را تشکیل می دهند وظیفه آن ها حفظ مقاومت و دوام بیش تر محصول بوده هم چنین باعث خوشخواب و راحت شدن تخت خواهند شد.

تخت خواب بادی 1 
ساختار داخلی: تخت خواب بادی دو نفره یا می تواند ساده و به صورت محفظه ای تو خالی باشد و یا این فضای داخلی توسط لایه هایی اشغال شود معمولا اکثر این وسایل بادی یک نوع ساختار داخلی دارند. لایه های ساختار داخلی مدل های مختلفی داشته و هر یک مزیت های مخصوص به خود را دارا می باشند و شامل مدل های نواری (که بصورت موازی با هم و در یکی از جهت های طولی یا عرضی قرار گرفته اند) مدل های مشبک (ستون های عمودی در فاصله هایی مساوی از هم) و مدل رشته ای فیبری (رشته های فیبر که در کنار هم قرار گرفته و صفحاتی موازی را تشکیل می دهند) می باشند.