نمایندگی اینتکس کرج

 نمایندگی اینتکس کرج

تاريخ : ۱۳۹۸/۷/۱

نمایندگی اینتکس کرج 
دقت کنید ساختمان نمایندگی اینتکس در کرج نبوده و در خیابان ستارخان تهران واقع شده بنابراین می توانید به صورت اینترنتی و یا حضوری کالای مورد نظر خود را از بین مدل های مختلف انتخاب کرده و در مدت کوتاهی تحویل بگیرید. تمامی محصولات اینتکس که توسط نمایندگی خریداری می کنید بصورت آکبند بوده و مهلت تست سلامت کالا را تا 24 تا 48 ساعت دارد. در کرج فروشگاه های مختلفی وجود دارند که این محصولات را به فروش می رسانند اگر قیمت آن ها را با قیمت های سایت نمایندگی اینتکس کرج مقایسه کنید به اختلاف زیاد آن ها پی خواهید برد بسیاری از این هزینه های اضافی بخاطر هزینه های حمل و نقل و سود شخصی فروشنده بر خریدار تحمیل می شود هم چنین بسیاری از فروشنده ها محصولات دست دوم و تقلبی را در قالب محصول اصلی و نو برای فروش می گذارند برای جلوگیری از این مشکلات و اطمینان از اصل و مرغوب بودن کالای اینتکس مورد نظر خود ما خریداری این محصولات را از نمایندگی اینتکس در کرج توصیه می کنیم.
نمایندگی کرج اینتکس 
راجع به قیمت های نمایندگی اینتکس کرج باید گفت که تماما در سایت www.amitiscorp.com درج شده اند و ضمن خریدی ارزان تر از فروشگاه اصلی و معتبر اینتکس، میتوانید این محصولات را با خدمات پس از فروش و نیز از تخفیفات فصلی بهره بگیرید.
مهمترین سوالات درباره خرید از نمایندگی اینتکس کرج که ذهن بسیاری از خریداران محصولات بادی را درگیر خود کرده است را با هم بررسی میکنیم:
چرا شرکت اینتکس در کرج شعبه نمیزند؟
علت اصلی این است که کرج شهری نزدیک تهران است و در ضمن نمایندگی تهران اینتکس به تنهایی قادر خواهد بود کرج را تامین نماید، یکی از سیاست های مهم شرکت اینتکس در قیمت گذاری اجناس بوده و خواهد بود، لذا این کار تنها باعث ایجاد هزینه بیشتر خواهد شد و محصولات با قیمت هایی بالاتر به خریداران عرضه خواهد شد و این کار برخلاف سیاست های مدیریت شرکت اینتکس است.
اگر از نمایندگی اینتکس محصولی خریداری کنیم تا چه زمانی در کرج تحویل میگیریم؟
زمان مناسب برای خریداران کرجی ما بسته به نوع درخواست تحویل ایشان است، این تحویل با پست 24 ساعت کاری و با آژانس و پیک در هر ساعتی که خریدار نیاز داشته باشد قابل تحویل است.
آیا ارسال رایگان به کرج هم دارید؟
بله تمامی شرایط ارسال های رایگان برای کرج هم صدق میکند.
آیا مغازه ها و دفاتری که در کرج فعالیت میکنند، با شما ارتباطی دارند؟
خیر فروشگاه هایی که در کرج اقدام به عرضه محصولات بادی اینتکس و غیره مینمایند، مربوط به این دفتر نمیباشند و هر گونه مساله یا مشکلی را باید از خود آنها پیگیری نمایید.