کاناپه بادی تخت خواب شو- شرکت اینتکس

 کاناپه بادی تخت خواب شو- شرکت اینتکس

تاريخ : ۱۳۹۸/۸/۹

 کاناپه بادی تخت خواب شو
مقدمه 
 استفاده از انواع محصولات بادی مانند استخر بادی، قایق بادی، کاناپه بادی و ... روز به روز در حال افزایش
است. خصوصیاتی همچون سبکی و قابلیت جابه جایی آسان، قیمت ارزان و قابلیت نصب آسان را می توان از جمله دلایلی دانست که سبب روی آوردن مردم به استفاده از این محصولات شده است.
 شرکت های تولید کننده محصولات بادی نیز برای این که حضور پررنگ تری را در بازار پر رقابت امروزی داشته باشند سعی می کنند هر روز یک محصول جدید و جذاب با کارایی های مختلف را روانه بازار نمایند. هر یک از این وسایل قطعا برای رفع یک نیاز و یا افزودن و ایجاد یک لذت جدید در زندگی ساخته می شوند. گاهی اوقات نتیجه آمیختگی خلاقیت و نیاز، ظهور محصولاتی با چند کاربرد مختلف است.
 کاناپه بادی تخت شو
کاناپه بادی تخت خواب شو 
یکی از این محصولات کاناپه بادی تخت خواب شو چند کاره است که در ادامه توضیحی مختصر در مورد آن ارائه می دهیم.
 همان طور که می دانید یکی از مشکلاتی که بشر در زندگی آپارتمان نشینی با آن مواجه است کمبود فضا می باشد. همین مسئله سبب شده است که افراد در صدد بیشترین استفاده از کمترین فضا باشند. مثلا در شرایط فعلی بعضی از خانواده ها به دلیل این که امکان پذیرایی و میزبانی از مهمان را در اتاقی جداگانه ندارند، به استفاده از وسایل چندکاره همچون کاناپه بادی تخت خواب شو روی آورده اند. این کالا از چند محفظه باد اضافه بهره می گیرد. در هنگام استفاده از آن به عنوان تخت این محفظه ها که در حالت عادی قسمتی از نشیمنگاه این کالا می باشد باز می شوند و پشت سر هم قرار می گیرند. بعد از استفاده هم به راحتی محفظه ها بر روی هم قرار گرفته و و دوباره شکل یک کاناپه را خود خواهد گرفت.
دو مورد از مزایای مهم کاناپه بادی تخت خواب شو را برای علاقه مندان به خرید این کالا مورد بحث قرار میدیم: 
کاناپه بادی ارزان است
مقرون به صرفه بودن یکی دیگر از مزیت های کاناپه های تخت شو چند کاره است. چرا که برای تهیه یک کاناپه و یک تخت به صورت جدا گانه، قطعا باید هزینه بیشتری نسبت به خرید یک محصول چندکاره پرداخت نمایید.
سهولت در استفاده دارد
وزن پایین کاناپه بادی یکی دیگر از مزایایی آن به شمار می رود. وزن پایین آن سبب می شود که به راحتی که نیاز کردید از آن استفاده نمایید. شما می توانید به راحتی در منزل، محل کار، مسافرت و ... از آن بهره گیرید و بعد از استفاده به راحتی این محصول را جمع نمایید.
 برای آشنایی بیشتر شما ما دو محصول شرکت اینتکس و جیلونگ شامل کاناپه بادی 5 کاره دو نفره (کد کالا: g.37239) را با کاناپه دو نفره تخت خوابشو جیر اینتکس (کد کالا: 68566) را با هم مقایسه می کنیم.
محصول کد 68566 دارای ساختار داخلی ساده و موازی است در حالی که کاناپه تخت خواب شو چند کاره کد g.37239 خوشخواب و کامفورت است. این ساختار در واقع یکی از بهترین چینش های لایه های محفظه داخلی بادی برای چنین محصولاتی می باشد چرا که سطح را بسیار نرم کرده در نتیجه فرد در بستر و نشیمنگاهی بسیار راحت می تواند به استراحت بپردازد طول و عرض کاناپه بادی چند کاره به ترتیب 26 و 47 سانتی متر از مدل اینتکس کمتر است؛ اما ارتفاع دو محصول تفاوت آن چنانی با هم ندارد (ارتفاع مدل اینتکس :71 و مدل چند کاره:66 سانت) وزن بسته بندی کاناپه تخت خواب شو چند کاره 2/1 کیلو بیشتر از مدل اینتکس است. تحمل وزن کاناپه چند کاره 70 کیلو بیشتر از کاناپه بادی اینتکس است. جنس رویه در هر دو از جیر ضد تعریق است (جیر نوعی چرم مخصوص و نازک است که به خاطر لطافت سطحی، در ساخت بسیاری از وسایل راحتی استفاده می شود).
 جنس دور محصول از جیر است در حالی که در کاناپه بادی چند کاره از جنس pvc طرح چرم است. همچنین کاناپه چند کاره داری پمپ و ضمانت نامه 18 ماهه پمپ بادی است در صورتی که محصول کد 68566 فاقد آن هاست. یکی دیگر از مزایای آن دارا بودن کیف حمل و نقل است که جابه جایی آن را آسان تر می نماید.