قیمت کاناپه بادی اینتکس

 قیمت کاناپه بادی اینتکس

تاريخ : ۱۳۹۸/۸/۹

کاناپه بادی اینتکس بخرم یا بست وی؟
این سوالی بزرگترین قسمتی است که قیمت کاناپه بادی اینتکس را مشخص میکن، قطعا نمی توان گفت که کدام برند ها بر دیگری غالب تر هستند. چرا که  هر دو شرکت اینتکس و بست وی از قدیمی ترین و معتبر ترین شرکت های هستند که در حیطه تولید محصولات بادی فعالیت دارند و تاکنون بهترین و باکیفیت ترین وسایل تفریحی آبی را با بهره گیری از جدیدترین استاندارد های روز اروپا و امریکا و در نظر گرفتن سلایق مشتریان روانه بازارهای بین المللی نموده اند. ولی به طور حتم می توان گفت که محصولات این دو شرکت اگر چه ممکن است دارای ویژگی های مشابهی باشند ولی قطعا دارای تفاوت های اساسی با هم هستند. گرچه عوامل مختلفب در قیمت کاناپه بادی اینتکس تاثیر گذار است، امروز قصد داریم تا دو عدد از بهترین انواع محصولات اینتکس و بست وی را با هم مقایسه نماییم و از ویژگی و همچنین معایب آن ها برای شما بگوییم، با ما همراه باشید.
مقایسه کاناپه بادی تخت خواب شو یک نفره  محصول دو شرکت رقیب اینتکس و بست وی
کاناپه بادی بست وی 
محصول کد 68565 اینتکس و محصول کد 75065 بست وی هر دو دارای ساختار ساده و موازی هستند. عرض و طول کاناپه اینتکس از بست وی کمی بیشتر است  ( حدود 18 سانت در طول و 7 سانت در عرض ) ، اما در ارتفاع اختلاف چندانی با هم ندارند.  (حدود 2 سانت). 
در وزن بسته بندی کاناپه بادی بست وی 700 گرم سنگین تر از اینتکس می باشد.از طرفی تحمل وزن محصول بست وی نیز 50 کیلوگرم بیشتر است (150کیلوگرم محصول بست وی و 100 کیلوگرم مدل اینتکس) . جنس دور هر دو محصول از جیر می باشد که سبب می شود استحکام و لطافت محصول بیشتر گردد. 
  هر دو دارای برچسب تعمیرات و دفترچه راهنمای نصب و نگهداری می باشند. یکی از معایب هر دو کاناپه بادی نداشتن پمپ باد به همراه خود است. که سبب می شود که مشتری متحمل هزینه اضافی گردد. ضعف دیگر هر دو برند نداشتن کیف حمل و نقل می باشد (ساک نگه داری در واقع برای ابعاد بدون باد و جمع شده کاناپه طراحی می شود و مانع از کثیف شدن و آسیب دیدن بدنه در حمل و نقل  می گردد). 
کاناپه بادی تخت خواب شو در مدل  بست وی برخلاف مدل اینتکس دارای جای بطری و یا لوازم دیگری همچون لیوان ، موبایل و کنترل است. قیمت کاناپه اینتکس 115000 کمتر از کاناپه بست وی می باشد.( قیمت کاناپه اینتکس:455000 تومان  و قیمت کاناپه بست وی: 570000 تومان). 
کاناپه بادی اینتکس
در این جا سعی کردیم تا اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار دهیم ولی در نهایت تصمیم گیرنده اصلی شما هستید. این که شما  در هنگام خرید کدام کاناپه بادی را انتخاب نمایید قطعا به نوع نیاز و سلیقه شما بستگی دارد پس بهتراست قبل از خرید  حتما در مورد کاناپه مد نظر خود اطلاعاتی کسب نمایید با دیدی بازتر اقدام به خرید نمایید.