کاناپه بادی بست وی

 کاناپه بادی بست وی

تاريخ : ۱۳۹۸/۸/۹

کاناپه بادی بست وی
شرکت بست وی یکی از کمپانی های است که کاناپه بادی را تولید و به بازار عرضه می کند. این کمپانی فعالیت خود را از سال 1994 شروع کرده است و از آن جایی که مشتری محوری را سرلوحه کار خود قرار داده است در این سال ها سعی بر ارتقاء کیفیت محصولات خود با بهره گیری از دانش روز دنیا و عرضه محصولات متنوع با طرح های خلاقانه نموده است، تا هر فردی با هر نیاز و سلیقه ای بتواند از محصولات این شرکت بهره ببرد. لازم به ذکر است که شرکت بست وی با برندهای مشهور جهانی همچون مارول ، فیشر پرایس ، باربی و ... همکاری می کند و محصولات متنوعی را به سفارش آن ها تولید می کند. در ادامه دو مدل کاناپه بادی تختخواب شو تک نفره (با کد کالا:75063) و دو نفره (با کد کالا:67356) بست وی را با هم مقایسه می کنیم و به معایب و مزایای هر کدام از آن ها اشاره ای خواهیم کرد، با ما همراه باشید.
طول هر دو کاناپه اختلاف چندانی با هم ندارد (7 سانتی متر کاناپه تک نفره بزرگتراست) در عرض کاناپه بادی  بست وی دو نفره از تک نفره بیشتر می باشد (50 سانتی متر در عرض)، اما در ارتفاع با هم مساوی هستند. وزن بسته بندی کاناپه دو نفره 2 کیلوگرم از تک نفره بیشتر می باشد که این به دلیل تفاوت در تعداد نفرات است، ولی از طرفی دیگر تحمل وزن کاناپه بست وی دو نفره 50 کیلوگرم بیشتر است تا بتوانند دو نفر روی این محصول براحتی بخوابند (200 کیلوگرم دو نفره و 150 کیلوگرم تک نفره) جنس رویه هر دو محصول از جیر ضد تعریق است.
کاناپه بادی دو نفره بست وی
افزون بر این، جنس دور کاناپه تختخواب شوی دو نفره از pvc است در حالی که کاناپه بادی بست وی تک نفره از جیر می باشد که باعث می شود استحکام و لطافت محصول بیشتر گردد. یکی از معایب بزرگ هر دو کالا نداشتن پمپ باد به همراه خود است که  سبب می شود مشتری متحمل هزینه های اضافه گردد. ضعف دیگر  هر دو کاناپه بست وی نداشتن کیف حمل و نقل است که جابه جایی آن را با مشکل مواجه می کند.
ساختار داخلی کاناپه تختخواب شو تک نفره ساده و موازی می باشد. در حالی که دو نفره آن خوشخواب و کامفورت است و بدن شما را خسته نمی کند و خواب آرامی را برای شما ایجاد می کند.  لازم به ذکر است که کاناپه بادی تختخواب شوی بست وی دارای یک بالش بادی بزرگ از جنس بدنه است  و همچنین  دارای جای بطری و یا لوازم دیگر همچون موبایل، لیوان و کنترل می باشد.
 
برای سالم نگه داشتن کاناپه تختخوابشو بعد از نصب و جمع آوری باید به چه نکاتی توجه کرد؟
 
- از پریدن بر روی کاناپه بادی خودداری نمایید تا به ساختار داخلی آن آسیبی وارد نشود. لازم به ذکر است که در صورت آسیب دیدن، برای تعمیر آن متحمل پرداخت هزینه بالایی خواهید شد.
- اگر بدنه از جیر ساخته شده است از تماس آن با آب جلوگیری نماید.
- دقت کنید که سطح زیر آن فاقد هرگونه شی تیز حتی در اندازه های کوچک باشد.
- به هیچ وجه اشیاء تیز و برنده را در بدنه کاناپه بادی بست وی فرو نکنید.
- برای مدل های قابل شستشو به هیچ عنوان از مواد شوینده قوی استفاده نکنید.
-برای حمل و نقل و نگهداری کاناپه از ساک مخصوص استفاده نمایید یا در ساک مناسبی نگهداری نمایید تا به بدنه آن آسیبی وارد نشود.