قایق بادی جیمینی

 قایق بادی جیمینی

تاريخ : ۱۳۹۸/۸/۳۰

 قایق بادی جی مینی
این محصول برای افرادی که رویایی قایقرانی با سرعت زیاد را در سر می پرورانند؛ گزینه ای ایده آل است. قایق بادی جیمینی قابلیت استفاده در انواع آب ها را دارد و از آن می توانید در آب های راکد و یا خروشان بهره بگیرید و قایقرانی خاطره انگیزی را برای خود رقم بزنید. این محصولات به صورت 2، 4،3، 5 و 6 نفره و... توسط کمپانی های معتبری همچون بست وی، زودیاک و سمس تولید و به بازار عرضه می گردند. امروز قصد داریم که جزییات بیشتری از این قایق بادی را بیان نماییم و اطلاعاتی جامع  درباره آن در اختیار شما قرار دهیم با ما همراه باشید.

جنس بدنه این محصولات از pvc سه لایه الیافدار است که دارای ویژگی های همچون دوام بالا ، وزن بسیار کم و انعطاف پذیری فوق العاده است از این رو سبب می شود که قایق بادی جیمینی از دوام و استحکام بی نظیری برخوردار گردد. همچنین جنس کف این محصولات از فایبر گلاس تخته ای تکه تکه است که نقشی مهمی در  تعادل قایق  ایفا می کند. این کالاها دارای پاروهای از جنس آلیاژ سبک آلومینیوم می باشند و دارای وزن بسیار کمی هستند لازم به ذکر است که پاروهای این قایق از نوع چرخشی حرفه ای است که سبب سهولت در پارو زنی می شوند. تحمل وزن این محصولات بسته به ظرفیت آن  بین 258-640 کیلوگرم متغیر است.

برای سهولت در جابه جایی این محصولات کیف و نقل تعبیه گشته است که مانع از آسیب دیدن قایق بادی جیمینی هنگام حمل و نقل و نگهداری می شود. این محصولات معمولا دارای پمپ دستی دوبل هستند که باعث می شود مشتری متحمل پرداخت هزینه اضافی برای خرید پمپ نگردد. همچنین اغلب این کالاها قابلیت نصب موتورهای برقی و بنزنی را دارند که با بهره گیری از آن می توانید سرعتی هیجان انگیز را روی آب تجربه نمایید. لازم به ذکر است که این قایق بادی قابلیت تعمیر دارد و در صورت آسیب دیدن به راحتی می توانید با بهره گیری از برچسب تعمیراتی که برای آن تعبیه گشته است نشتی آن را بر طرف نمایید. اگر میزان پارگی زیاد و عمیق باشد می توانید از تعمیرکاران حرفه ای نمایندگی اینتکس بهره بگیرد تا در کوتاهترین زمان ممکن مشکل را رفع نمایند. این محصولات دارای دسته حمل و نقل نیز می باشند می باشند که سبب می شود به راحتی بتوان آن را جابه جا نمود این محصولات دارای تست سلامت کالا، خدمات پس از فروش ، صندلی و طناب نجات می باشند.

توضیحات بیشتر درباره قایق های بادی را در لینک های زیر بخوانید: