تخت خواب بادی ارزان

 تخت خواب بادی ارزان

تاريخ : ۱۳۹۸/۹/۱۴

تخت بادی ارزان
استفاده از مدل های مختلف تخت خواب بادی روز به روز در حال افزایش است. قیمت پایین یکی از مهم ترین دلایلی است که سبب روی آوردن افراد به استفاده از این محصولات شده است، قیمت این محصولات نسبت به یک ست خواب سلطنتی بسیار پایین تر می باشد از این رو از لحاظ اقتصادی بسیار به صرفه می باشند. حجم و وزن کم نیز یکی دیگر از دلایل محبوبیت این محصولات به شمار می رود که سبب می شود حمل و نقل آن ها با سهولت بیشتری انجام گیرد. تخت های بادی به صورت یک و دو نفره تولید می گردند و قابل استفاده برای تمام رده های سنی هستند.
معمولا مدل های مختلف تخت خواب بادی ارزان قیمت دارای اختلاف چندانی در ابعاد، وزن و تحمل وزن با مدل های گرانتر نمی باشند. در ساخت تخت های ارزان نیز همچون گران قیمت ها از جیر به خاطر خاصیت ضد تعریق بودن و نرمی و لطافتی که به محصول می بخشد استفاده می گردد. دور و کف آن ها از جنس pvc ساخته می شود از این رو این محصولات دارای وزن کم، انعطاف و استحکام بالایی هستند. ساختار داخلی مدل های ارزان نیز از همانند مدل های گرانتر ممکن است به صورت ساده موازی در طول و یا خوشخواب باشد و خواب راحت و با کیفیتی را برای شما مهیا می کنند.
تخت خواب بادی ارزان 
اکثر این محصولات دارای کیف حمل و نقل نمی باشند، این کیف سبب آسانی در حمل و نقل آن ها می شود و همچنین سبب می شود که تخت خواب های بادی ارزان هنگام جابه جایی و نگهداری آسیب نبینند و بتوان برای سال های زیادی از آنها استفاده نمود. البته این محصولات دارای برچسب تعمیرات هستند که به راحتی می توانید از آن هنگام سوراخ شدن و صدمه دیدن محصول بهره بگیرید و به راحتی مشکل را رفع نمایید و دوباره از محصول استفاده نمایید، ولی برای بالا بردن عمر مفید محصول بهتر است که آن را دور از اشیاء تیز و برنده نگهداری نمایید. افزون بر این اکثر این محصولات ارزان قیمت دارای پمپ بادی نمی باشند که سبب می شود مصرف کننده متحمل پرداخت هزینه اضافی گردد. همچنین تخت خواب بادی ارزان دارای لوازم جانبی همچون چراغ خواب، بالش نمی باشند ولی اکثر آن ها دارای تست سلامت کالا، خدمات پس از فروش می باشند.