نمایندگی شرکت اینتکس اصفهان

 نمایندگی شرکت اینتکس اصفهان

تاريخ : ۱۳۹۸/۹/۱۹

نمایندگی اینتکس در اصفهان
مردم بسیاری از سرتاسر کشور به دنبال محصولات بادی و غیر بادی شرکت اینتکس هستند نمایندگی اینتکس اصفهان به صورت اینترنتی فعالیت می کند و کالاهای خود را از طریق فروشگاهی که در ستارخان تهران دایر کرده توسط ارسال پستی به دست مردم اصفهان و سایر شهرها می رساند. فروشگاه های متعددی در استان اصفهان اقدام به فروش محصولات این کمپانی عظیم و معروف می کنند اگر کالایی که این فروشگاه ها می فروشند اصل باشد از خودِ نمایندگی اینتکس در اصفهان آن را تهیه کرده اند و برای سود بیش تر و هزینه های حمل بر قیمت محصولات می افزایند به همین دلیل به مردم اصفهان و افرادی که در سایر شهرهای ایران زندگی می کنند توصیه می شود محصول مورد نظر خود را تنها از نمایندگی رسمی اینتکس (در خیابان ستارخان) به صورت اینترنتی خریداری کنند. در صورتی که این فروشگاه ها محصول خود را از نمایندگی تهیه نکرده باشند امکان تقلبی بودن آن بسیار بالا می رود و همانطور که می دانید یک محصول تقلبی کیفیت خوبی نداشته و حتی ممکن است استفاده از آن برای سلامت انسان خطر داشته باشد. نمایندگی اینتکس اصفهان کالای خریداری شده شما را با ارسال پستی و در مدت زمانی بسیار کوتاه به دست شما خواهد رسانید هم چنین بسیاری از محصولات اینتکس و یا قسمتی از آن ها را تحت گارانتی و ضمانت چند ماهه قرار داده است.
بهترین حسن خرید از نمایندگی اینتکس قیمت های شرکتی و ارزان تر نسبت به سایر مغازه ها و فروشگاه های دیگر است وتنها اختلاف آن پرداخت کرایه و هزینه ارسال بسیار کم پست، تیپاکس و باربری ها است.
نمایندگی اصفهان اینتکس 

 
نکته:
وب سایت نمایندگی اینتکس اصفهان نیز در چند سال گذشته فعالیت خود را تعطیل کرده و در حال حاضر با شرایط خاص واگذار میگردد، در صورتیکه تمایل به دریافت این نمایندگی دارید میتوانید با شماره 09121008866 تماس حاصل نمایید.
آدرس وب سایت اصفهان:
www.amitiscorp.com