نکات بسیار جالب درباره خرید کاناپه بادی فتبوی و روش استفاده از این کالا را بدانید.

 نکات بسیار جالب درباره خرید کاناپه بادی فتبوی و روش استفاده از این کالا را بدانید.

تاريخ : ۱۳۹۹/۳/۲

این محصول مبلمان فضای باز را متحول کرده است از کاناپه بادی فت بوی می توانید در مکان های مختلفی همچون داخل چادر مسافرتی، پارک ها و حتی منزل بهره بگیرید. این وسیله بسیار کاربردی و جذاب معمولا دارای طول 218 و عرض 86 سانتی متر می باشند. برای ساخت بدنه این محصولات از جنس پلی استر استفاده می شود که دارای استحکام بالا و ضد آب است. ساختار داخلی این کاناپه بادی ساده و قسمت داخلی آن از نایلون ساخته می شود تا محفظه ای را برای نگهداری هوا پدید آورد. همچنین برای این که بعد از باد شدن نشیمنگاه مناسبی را برای مصرف کننده به ارمغان آورد یک چاک در وسط آن قرار گرفته است که از بالا تا پایین تشک کشیده شده است.
یکی از دلایل محبوبیت کاناپه بادی فت بوی وزن بسیار کم آن است که سبب می شود حمل و نقل آن انرژی بسیار ناچیزی از شما بگیرد. افزون بر این برای سهولت در حمل و نقل این محصول یک ساک بند دار برای آن تعبیه گشته است که همرنگ با خود محصول است این کیف همچنین مانع از آسیب دیدن کاناپه بادی هنگام حمل و نقل و نگهداری می گردد. لازم به ذکر است که برای باد کردن این محصول نیازی به استفاده از پمپ نیست و به راحتی در چند دقیقه و با چند بار چرخاندن در هوا می توان آن را باد نمایید و مورد استفاده قرار دهید.

این محصول دارای قابلیت تنظیم اندازه نیز می باشد و افراد می توانند براساس نیاز خود سایز آن را تنظیم نمایند. با بهره گیری از کاناپه بادی فت بوی می توانید یک استراحت لذت بخش و بی دردسر را در هر جایی که دوست دارید برای خود رقم بزنید. این محصولات دارای تنوع رنگ بسیار خوبی هستند که هر فرد با هر با ذوق و سلیقه ای می تواند از بین رنگ های جذاب و زیبایی آن، رنگ مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نماید. برای خرید این محصول می توانید به فروشگاه اینترنتی اینتکس مراجعه کنید و محصولی اورجینال را با قیمتی مناسب برای خود خریداری نمایید.

تعمیر کاناپه بادی فت بوی
این کالا نیز همچون سایر محصولات بادی دیگر تعمیر میشود ولی کمی متفاوت تر از دیگر محصولات، به این صورت که باد آن را باید توسط نیروی هوایی که به داخل آن فرو میبرید، با دست فشار داده و صدای سوراخ شدگی آن را پیدا کنید، در این مرحله باید مقداری از محصول را پاره کنید تا بتوانید بدنه اصلی سوراخ شده را چسب بزنید و سپس دوباره آن را ببندید.