احداث استخر پیش ساخته نیاز به چه شرایطی دارد؟

 احداث استخر پیش ساخته نیاز به چه شرایطی دارد؟

تاريخ : ۱۳۹۵/۸/۱۵

در حقیقت احداث استخر باعث نگرانی بسیاری از متقاضیان این نوع سرگرمی شده، باید به جرات گفت استخر پیش ساخته نیازی به هیچ گونه احداث و راه اندازی پیچیده ای ندارد، چرا که این استخر ها از قبل ساخته شده و فقط نیاز به نصب دارند.
استخر پیش ساخته اینتکس 
با توجه به درخواست شما مشتریان گرامی، سایت اینتکس روش ساخت و احداث استخر را بطور خلاصه با ویدئو جهت بازدید شما عزیزان قرار داده تا براحتی با مطالعه و دیدن قسمت فوق بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید.
جهت احداث یک استخر پیش ساخته باید به فضای نصب آن دقت شود، این فضا نباید کوچک، تَنگ و نامناسب باشد، چرا که بعد از نصب و راه اندازی استخر قطعا نیاز به بازرسی و نظافت نیز پیدا خواهید کرد، اکثر استخر های پیش ساخته دارای پمپ تصفیه آب بوده که خارج از بدنه استخر نصب میگردند و چند وقت یکبار نیاز به بازرسی و تعویض شن مخصوص یا فیلتر تصفیه دارند.
استخر پیش ساخته
سطح زیر یا همان فضای احداث استخر باید تراز باشد یا حداقل دارای یک شیب آب کم باشد، چرا که به پایه های استخر فشار آمده وباعث ایجاد لطمه به بدنه یا پایه استخر میشوند، بعد از این باید به روی این سطح صاف دقت شود، این قسمت نباید از ذرات برنده، سنگ های بزرگ تکه شده و یا سنگ و خاک سُست بکار رفته باشد، باید صاف و یکدست از سیمان نرمه کشیده شده، ماسه بادی و یا خاک کوبیده شده باشد.
در صورتیکه سطح زمین شما برای احداث استخر دارای مشکل است باید این موضوع را با نمایندگی استخر پیش ساخته مطرح نمایید، در صورت نیاز میتوانید از نصاب های از پیش تعیین شده برای زیر سازی استخر استفاده کنید و یا با راهنمایی از بخش فروش یا مشاوره استخر کمک گرفته و این سطح را درست نمایید.
بعد از درست کردن سطح زیرین استخر و ایجاد کردن فضای مناسب برای نصب، اکنون میتوانید استخر را براحتی راه اندازی کنید، البته ذکر این نکته ضروری است که ما پیشنهاد استفاده از متخصصین و نصاب های حرفه ای شرکت را میدهیم ولی در صورتیکه خریدار نیازی نداشته باشد میتواند این استخر را احداث نماید.
روش کلی این کار بسیار راحت است و دارای یک سری مراحل بدون درد سر است فقط دقت و تمیز کاری نیاز دارد تا استخر بدون آسیب دیدگی در محل مناسب نصب گردد.