موارد استفاده تشک بادی چه جاهایی است و آیا میتوان از این محصول در خانه استفاده کرد؟

 موارد استفاده تشک بادی چه جاهایی است و آیا میتوان از این محصول در خانه استفاده کرد؟

تاريخ : ۱۳۹۵/۸/۲۹

واقعاً تشک بادی یک وسیله لازم برای هر خانواده میباشد، قبل از تولید این محصول بسیاری از مشکلات برای داشتن یک وسیله خواب راحت و مناسب در خانواده ها و حتی گروه های ورزشی حل نشده بود، تهیه تشک بادی یک راهکار بسیار مناسب برای سایر مشکلهای حمل و نقلی و استراحتی در هر مکان شده و با توجه به اینکه خواب و استراحت  در زمان خستگی بدن میتواند باعث کمک به شارژ شدن انرژی داخلی شود، این مسائل حل شده و بسیاری از نگرانی ها و درد سر ها را برطرف کرده است.

تشک بادی  
امروزه از تشک بادی در هر مکانی میتوان استفاده کرد که یکی از آنها سفر است، در حین مسافرت به راحتی میتوان از این نوع تشک ها استفاده کرد و حتی این محصول را با سایر پمپ های بادی بکار برد، مکان بعدی در دفاتر کار میباشد، همواره بعد از خوردن ناهار یا شام، مخصوصا بین فعالیت های روزانه نیاز به استراحت و چُرت کوتاه احساس میشود، در این هنگام براحتی میتوان این محصول را نصب و راه اندازی کرد و یک خواب کوتاه و را که باعث تجدید قوا میشود، برای ادامه فعالیت تا آخر وقت در نظر گرفت، جالب اینکه این تشک حتی در کشوی میز جا میشود وحجم بسیار کوچکی دارد. از موارد دیگر استفاده از تشک بادی میتوان به خانه اشاره کرد، این کار باعث زیبا تر شدن فضای خانه شده و در ضمن بسیار در منازل کوچک کاربرد دارد چرا که این محصول را در زمان کوتاهی میتوان جابجا نمود و یا حتی آن را جمع کرد!

اگر شما هم اهل مسافرت و کوهنوردی هستید، تشک بادی اینتکس و بست وی به دلیل وزن سبک، حمل آسان و راه اندازی سریع بهترین گزینه برای شما میباشند .امروزه شرکتهای اینتکس، بست وی و اینتایم محصولات یک نفره و دونفره را با ابعاد مختلف برای استفاده در منزل و هرچادر مسافرتی تولید کرده اند .برای مثال شرکت اینتکس تشک یک نفره در عرض های 76و 99،دو نفره در عرض های 152 و 183 ،شرکت بست وی کالاهایی با عرض 56و 137 و شرکت اینتایم عرض تشک های بادی طبی خود را 97و 137 تولید کرده است .
حال شاید این سوال در ذهن شما ایجاد شود که چگونه تشک بادی را حمل کنیم ؟
از آن جایی که وزن و حجم تشک بسیار کم است شما میتوانید آن را در کوله پشتی خود بگذارید یا در یک ساک قرار دهید.
 ویا اینکه چگونه تشک بادی را باد بزنیم ؟
با تهیه کردن هر یک از پمپ بادهای دستی ،پدالی ،برقی و یا برقی فندکی اینتکس و بست وی شما میتوانید تشک بادی خود را راه اندازی کنید.
مسئله مهتر ، تشک بادی را چه اندازه باد بزنیم ؟
تشک بادی را به اندازه ای باد کنید که مقداری فضای خالی داشته باشد یا به عبارتی زمانی که با دست به آن فشار می اورید، دست شما فرو برود . بیش از حد باد کردن تشک بادی میتواند به لایه های داخلی آن اسیب زده و فرم تشک شما را از حالت اولیه تغییر دهد. البته شما با تهیه کردن پمپ برقی اینتکس که تشک را تا مقدار معینی باد میزند میتوانید خیال خود را از این بابت راحت کنید.
چگونه باد تشک را بعد از استفاده خالی کنیم ؟
باز کردن سوپاپ تخلیه باعث میشود پس از چند دقیقه تمام باد تشک تخلیه و اماده ی جمع اوری شود.

تشک بادی اینتکس 
از کارخانجات تولید کننده تشک های بادی میتوان به اینتکس، بست وی، جیلونگ و کلمن اشاره داشت که در حال حاضر اینتکس بزرگ ترین و بعد از آن بست وی است که تولید کننده بزرگی در سایر کشور های اروپایی و امریکایی میباشند.

در صورتیکه نیاز به توضیحات بیشتری پیرامون تشک های بادی دارید میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید: