کامل ترین توضیح جهت استخر پیش ساخته اوال فریم بهمراه راهنمای نصب و راه اندازی این محصول

 کامل ترین توضیح جهت استخر پیش ساخته اوال فریم بهمراه راهنمای نصب و راه اندازی این محصول

تاريخ : ۱۳۹۶/۲/۵

استخر پیش ساخته داخل زمین یا روی زمین؟
استخر پیش ساخته داخل زمین
در حالی که به فصل گرم تابستان نزدیک میشویم، اکثر افراد به دنبال محیطی مهیج برای آبتنی بوده که این گونه محصولات به دو دسته روی زمینی و داخل زمینی تقسیم می شوند، فارغ از هر گونه جزئیات باد در ابتدا بگوییم که محصولات ساخته شده در زمین فقط از جنس بتون، فایبرگلاس و وینیل بوده از قیمت بالایی برخوردار می باشند. اگر هر جا در مورد قیمت ها گفته شده تعجب نکنید آنها صادقانه و به طور دقیق است. در اینجا میخواهیم به یک سری از استخر های پیش ساخته از نوع فریم دار بپردازیم که به نوبه خود کاملا محکم و از ثبات بالایی برخوردار می باشند.
استخر پیش ساخته اولترا فریم
معرفی محصول اولترا فریم دار
استخری فریم دار که شکل مستطیلی بوده، یکی از معروفترین محصولات پیش ساخته روی زمینی است. اگر چه از نظر قیمت کمی بیشتر از مدل هایی با فریم فلزی میباشد اما از نظر کیفیت درجه بالاتری دارند، ثبات و دوام بیشتری دارند و از ماندگاری بالایی برخوردار می باشند. اگر در پی محصولی هستید که بتوانید برای چند سال متوالی ان را مورد استفاده قرار دهید، نه یک فصل ما به شما استخر های اولترا فریم را پیشنهاد می نماییم که بعنوان بهترین وسیله برای پریدن و شیرجه زدن در آب.
استخر پیش ساخته
توصیف این مدل استخر
مجهز به نردبان، روکش روی استخر و زیر انداز استخر پیش ساخته است که همه این ها در یک پکیج کامل بسته بندی شده که با طرح و استایلی زیبا و قابل ارتقاء، قابل دسترسی آسان دارد. نحوه نصب و راه اندازی آسان داشته بدون اینکه نیاز به نصاب داشته باشید اما اگر سَر از کار های فنی در نمی آورید از شرکت مربوطه نصاب بگیرید. قبل از نصب سطح روی زمین را آماده کرده تا در زمان راه اندازی به مشکل برنخورید. بعد از مسطح نمودن زمین می توانید زیر انداز موزد نیازتان را پهن کرده، فریم و بدنه آن را نصب کنید و در نهایت آن را پر از آب نمایید. این مورد را فراموش نکنید که می توانید طریقه راه اندازی را در یوتیوپ یا صفحه آپارات سایت مشاهده بفرمایید بعلاوه در شکل ها، اندازه و طرح های متفاوتی استخر پیش ساخته اولترا فریم موجود می باشد که بستگی به میزان بودجه و نیازتان متغیر است.
 
مزایای استخر اولترا فریم
-  در مدت زمان کوتاهی راه اندازی شده و نصب کاملا آسانی دارد، در واقع زمان آبگیری آن بیشتر از زمان نصب بطول می انجامد.
-   از لحاظ جنس و بدنه کاملا محکم و از ثبات بالایی برخوردار است و به نسبت مدل ایزی سِت که قبلا راجع به آن صحبت کردیم و استخر پیش ساخته فلزی محکم از دوام و ماندگاری بالایی بهره برده است.
-   در حالی که به نظر میرسد که به نسبت استخر های ایزی سِت نصب مشکل تری دارند اما می توانید در فصولی که استفاده نمیکنید آن را جمع آوری نموده تا ماندگاری بالایی داشته باشد.
موضوعات احتمالی در رابطه با استخر اینتکس
-   بسیاری از استفاده کنندگان در رابطه با جنس نردبان موجود روی محصول گزارش داده اند که سِفت بوده و پیشنهاد میکنند که نسبت به جنس آن رسیدگی کنند.
-  یکی از عمده ترین کارهایی که قبل از نصب و راه اندازی آن باید انجام دهید، مسطح نمودن زمین بوده که در واقع قبل از راه اندازی استخر پیش ساخته زمان زیادی را به خود اختصاص میدهد.
 
پیشنهادات
-   بسیاری از مصرف کنندگان در زمان خریداری سیستم تصفیه آب نمک مرتبط با محصول گزارش داده اند که تعمیر کاری مازاد در مورد استخر را کم میکند و بسیار مهم می باشد که از استفاده مواد شیمیایی جلوگیری نماییم در حالی که در ابتدا پول زیادی مصرف میکنید اما در مدت زمان طولانی نیز از انجام هزینه های زیادی نیز جلوگیری بعمل می آورید.
-   بسیاری از افراد نیز کار گذاشتن بلوک های چوبی را قبل از راه اندازی استخر پیش ساخته پیشنهاد داده اند.
-   پله ها و نردبان با جنسی ایده آل را برای محصول خود در نظر بگیرید.
-    بعلاوه می توانید با استفاده از گرم کن آب استخر از آن در فصول سرد سال نیز استفاده کنید.
 
نحوه نصب و راه اندازی استخر پیش ساخته اولترا فریم
راه اندازی آن کاملا آسان بوده، در ابتدا باید این محصول پُرتابل را روی زمینی مسطح قرار داده بعد از آن روی زمین زیر انداز را پهن نموده تا از ایجاد پنچری، پارگی و صدمه به بدنه جلوگیری شود، فریم آن را نصب کنید، پمپ آن را راه اندازی نموده و آن را پر از آب کنید. توجه داشته باشید که پر از آب شدن آن از نصب خود بدنه استخر بیشتر طول میکشد که البته به اندازه و ابعاد استخرتان دارد. برای نگه داری طولانی مدت آن و تعمیر استخر پیش ساخته نیز از پمپ تصفیه آب نمک استفاده کرده که اکثر مصرف کنندگان نیز ان را تایید میکنند چون نتیجه بهتری از خود نشان داده و از مواد شیمیایی و شفاف کننده برای پاکسازی استفاده نمی کند. هزینه کمی را در طول مدت استفاده برای شما ایجاد میکند.
 
آیا بهتر است که این استخر را خریداری نماییم؟
این مدل از استخرها با بودجه تان به طور هماهنگ رفتار میکند اما فواید زیادی در رابطه با بدنه قوی، ساخت و ساز محکم خود دارند. نصب و راه اندازی ان نسبتا ساده پس در فصولی که نمی خواهید مورد استفاده قرار دهید نیز می توانید آن را جمع آوری نمایید. ما در نظر داریم که با آماده سازی زمینه برای نصب آن از قبل می توانید رضایت خاطر بیشتری داشته باشید. البته میتوانید قیمت ها را بر طبق محصولی که میخواهید پایین و بالا کنید.
 
نکته کاربردی:
جهت توضیحات راجع به سایر استخر های پیش ساخته اینجا را کلیک کنید