5 نکته مهم برای یک پرواز طولانی از شرکت اینتکس

 5 نکته مهم برای یک پرواز طولانی از شرکت اینتکس

تاريخ : ۱۳۹۶/۱۲/۹

 
5 نکته برای یک پرواز طولانی
سفر به یک کشور خارجی همیشه میتواند جذاب تر باشد، به شرطی که لوازمی برای راحت تر شدن دوری راه داشت.
 
اما بعضی سفرها به کشور های دور یک پرواز طولانی را طلب میکنند که ممکن است باعث حوصله سررفتن و خسته شدن شما مخصوصا در ناحیه سر و گردن بشود. در این مطلب چند نکته اماده کردیم که به شما کمک خواهد کرد با آرامش و استراحت کافی به مقصدتان برسید.
 
در همه پرواز های طولانی معمولا یک نمایشگر جهت پخش فیلم برای تماشا کردن وجود دارد. اما اگر بخواهید که از دیدن فیلم و تفریح هایی که ایرلاین مورد نظر تدارک دیده، دست بکشید و فیلم مورد علاقه تان را ببینید یا موزیکی را که دوست دارید با هدفون خودتان گوش بدهید حتما به یک لپ تاپ یا تبلت نیاز خواهید داشت. البته که هیچ باطری تا 12 یا 14 ساعت پرواز دوام نمی آورد. پس باید یک باطری ذخیره همراه خودتان داشته باشید تا دستگاهتان را شارژ کنید. (لازم به ذکر است که استفاده از پاوربانک در خطوط هواپیما ممنوع می باشد) اگر شما در طول روز در حال سفر کردن هستید ، یک کتاب خوب میتواند بهترین همراه در طول سفر شما باشد.
 
به هر حال، اگر شما نیاز به خواب داشته باشید. در طول روز ، میتوانید از این چشم بند استفاده کنید تا از ورود نور و تداخل آن با چشم هایتان جلوگیری کنید و اگر صدای موتور هواپیما یا مسافران دیگر شما را اذیت میکند میتوانید از این گوش گیر ها استفاده کنید.
صندلی های هواپیما هرگز راحتی کافی را ندارند، اگر بخواهید سرحال تر از همیشه به مقصدتان برسید، پشت گردنی های مسافرتی بست وی کمک میکند تا گردن شما در بهترین وضعیت ممکن قرار گیرد.
 
کد این محصول 67445 میباشد.