عیدی های مناسب امن و بادی برای فرزندان شما

 عیدی های مناسب امن و بادی برای فرزندان شما

تاريخ : ۱۳۹۶/۱۲/۱۸

 با فرا رسیدن ایام عید، کودکان انتظار یک کادو و عیدی خوب را دارند. بنابراین پدر و مادر ها سعی میکنند به روز و بهترین هدیه ها در عین حال امن را برای دلبندشان تهیه کنند. به لطف تنها نمایندگی اینتکس در ایران شما
 چند گزینه عالی برای هدیه دادن دارید!
 
دروازه و توپ فوتبال بادی: این وسیله میتواند یک هدیه خوب برای کودکان مخصوصا پسر بچه ها باشد و ویژه سنین بالا 3 سال است. این محصول به دلیل طراحی ایمنی که دارد باعث شده تا در هنگام بازی کوچک ترین آسیبی به فرزندان شما وارد نشود و به همین دلیل مورد استقبال زیادی قرار گرفته.  مشکل زندگی اپارتمانی و کمتر شدن فضای بازی یا نبود وقت یکی از مسائل و دغدغه های امروزه است، شما میتوانید با خرید این محصول لحظات شادی را برای کودک خود بسازید. این اسباب بازی بادی به راحتی قابل حمل بوده و میتوانید در خانه، حیاط، سالن، زمین چمن و ... استفاده کنید.
جامپینگ بادی: این محصول زیبا و خوش رنگ یک انتخاب عالی میتواند باشد. این کالا بی صدا بوده و قابل حمل است. جامپینگ بادی وسیله ای مناسب جهت افزایش جنب و جوش کودک و فعالیت بدنی شان در نتیجه تخلیه انرژی میباشد. جنس این محصول از پلاستیک فشرده بوده و رویه آن خیلی نرم و لطیف است که باعث شده به پوست کودک کمترین آسیبی وارد نشود. عیدی ای مناسب هم برای پسران هم برای دختران. 
چادر بادی فروزن: این چادر برای دختر ها طراحی شده است. به شکل یک خانه اسکیمویی بوده که به فرزند شما حس یک جای سرد و یخ زده قطبی را میدهد. در سقف این چادر هم درب گذاشته شده تا کاملا شبیه یک خانه قطبی شود. به همراه این محصول توپ های رنگی جذاب هم داده می شود که لذت استفاده از آن را چند برابر می کند. این چادر به سفارش کمپانی دیزنی آمریکا بوده و با الگو برداری از انیمیشنی با همین نام ساخته شده است. پس اگر فرزند دختر دارید این محصول میتواند یک عیدی کاملا مناسب باشد.
استخر توپ با طرح ماشین: این استخر توپ ها با دو رنگ قرمز و صورتی تولید می شود که میتوانید برای دختر و پسرعزیزتان تهیه کنید. دارای 50 عدد توپ می باشد و البته از مواد کاملا با کیفیت، استاندارد و بهداشتی تهیه شده که حتی اگر با دهان فرزندتان تماس پیدا کرد، دچار بیماری نشوند.