5 پیشنهاد خوب برای گذراندن کمپینگ با کودکان

 5 پیشنهاد خوب برای گذراندن کمپینگ با کودکان

تاريخ : ۱۳۹۶/۱۲/۱۹

1 :خوب برنامه ریزی کنید :
تازه شروع فصل گرم است و هوا هنوز به مقداری که نیاز باشد تا کودکان سرما نخورند، گرم نیست. پس همیشه لباس گرم همراهتان داشته باشید. به اندازه افراد غذا و آب همراه خود ببرید. پس هوشمندانه برنامه ریزی کنید، نه دقیق.
2 :سبک سفر کنید :
مهم ترین مسئله برای اکثر والدین، همراه بردن وسایل برای راحتی کودکان در کمپینک بوده که باعث می شود وزن کوله ها بالا برود و در نتیجه خستگی بیشتر شود. خب اگر شما فقط وسایل ضروری را ببرید و بار اضافی با خودتان حمل نکنید میتوانید در کمپ حتی راحت تر از خانه باشید. اجازه دهید که هدف های شما ساده باشند مانند : کسب آرامش، دورهمی خانوادگی، لذت بردن از طبیعت.
3 :نزدیک خانه کمپ کنید:
البته نمی شود هیجان و تجربه در کمپینگ فاصله دور را نادیده گرفت، ولی شما نیازی ندارید حتما کیلومتر ها از خانه دور شوید تا در دل طبیعت یک کمپ راه بیاندازید. شما به راحتی میتوانید در نزدیک خانه خودتان هم این کار را انجام دهید. شما با همراه بردن یک تشک بادی که با پمپ دستی هم به راحتی باد می شود، میتوانید یک کمپ راحت برای کودکان بسازید.
4 :کوتاهش کنید:
ما هنوز در فصل مدارس و کار هستیم، پس بهتر است برای خسته نشدن کودکان یک کمپ کوتاه ولی مفرح را برنامه ریزی کنید و حداکثر یک شب را بیرون بمانید. اگر شما نزدیک خانه خودتان کمپ کنید، در صورتی که نیاز به وسیله هم داشتید به راحتی می توانید به خانه برگردید.
5 :یک چادر مسافرتی محکم برپا کنید:
شما باید کمپینگ را شاد، راحت و به یاد ماندنی کنید. چادر های مسافرتی ما بزرگ بوده و راحتی را برای هر ماجراجویی که بدنبالش هستید به ارمغان می آورد. این چادر ها قوی، قابل اعتماد و بزرگ هستند که از محافظ های زیادی بهره می برند. مقاوم تر برابر آب بسیار بالایی دارند و آپارات شده هستند. این چادر ها نصبشان آسان بوده و کاملا ایمن هستند.