پنج مزایای قایق بادی پدل

 پنج مزایای قایق بادی پدل

تاريخ : ۱۳۹۶/۱۲/۲۱

تخته بادی پدل که به صورت ایستاده و نشسته استفاده می شود، به سرعت درحال محبوب و پخش شدن در سراسر جهان است. جزایر هاوایی تا کیش ایران و  در تمام آب های آرام سراسر دنیا میتوان از این محصول استفاده کرد. ما اینجا پنج مزیت این نوع قایق هارا به شما خواهیم گفت.
یادگیری آسان: به سادگی میتوانید بر روی این تخته بادی بایستید و پارو بزنید. کسانی که قصد داشتند برای اولین بار با تخته بادی کار کنند، یادگیری آن بسیار ساده بود چراکه در کمتر از یک ساعت کاملا به نحوه کار با این محصول مسلط شدند.
چندکاره بودن: شما میتوانید در اقیانوس، بندر، رودخانه یا حتی استخر به صورت ایستاده یا نشسته پارو بزنید. استفاده های دیگری نیز دارد، همانند ماهیگیری یا تمرین یوگا.
آرامش دهنده: ورزش آبی باعث آرامش می شود. زیرا این امکان را به شما می دهد که عنصرهای اصلی همانند باد وآب را حس کنید، همچنین بر روی تعادل بدن و جریان آب تمرکز کنید، که میتواند بسیار در آرام کردن فکر و پاک کردن روح موثر باشد.
مفرح است: مهم ترین نکته همین است! میتوانید با دوستانتان بر روی آب یک چالش برگزار کنید و از آن لذت ببرید. یک مسابقه کوچک را امتحان کنید و در هوای آزاد یک روز فوق العاده را بسازید.
برای سلامتی مفید است: استفاده از این قایق پارویی یک ورزش و فعالیت بدنی عالی برای کل بدن است و به شما تعادل داشتن را آموزش میدهد. به هیچ وجه ریسک مجروح شدن در استفاده با این تخته بادی وجود ندارد.
بست وی یک پیشنهاد ویژه برای شما دارد. تخته های بادی که میتوانید هرجا با خودتان ببرید ! برخلاف تخته های چوبی و فایبرگلاسی، این مدل ها خیلی سبک تر بوده و حمل نقلشان خیلی به صرفه و آسان تر است.
تخته های بادی بست وی، از باله هایی برای جهت دهی و حفظ تعادل استفاده میکنند. از دوخت پارچه ای بهره میبرند که بسیار با کیفیت و با دوام است. همچنین دارای پاروهای آلمینیومی برای پارو زدن یا موج سواری است.
دسته عرشه مناسبی طراحی شده که به شما اجازه میدهد تا این تخته را به راحتی حمل کنید. در بعضی از مدل ها دریچه هایی برای تسریع خالی/باد کردن تعبیه شده. همه مدل ها دارای پمپ باد، کیف مسافرتی، فشار سنج و . . . هستند.
بنابراین تخته بادی پارویی یادگیری آسانی دارد، چند کاره ، آرامش بخش، مفرح و سالم است. پس چرا شما
برای شروع فصل های گرم روی این محصول حساب باز نمی کنید؟
کد این محصول 65081 می باشد.