چگونه باید یک کوله پشتی کامل جمع آوری کرد؟

 چگونه باید یک کوله پشتی کامل جمع آوری کرد؟

تاريخ : ۱۳۹۶/۱۲/۲۴

با فرارسیدن فصل های گرم و رنگارنگ، بیشتر مردم علاقه به پیاده روی در طبیعت پیدا می کنند. اگر شما هم از این دسته افراد هستید پس باید خودتان را قبل از حرکت اماده کنید.
ما در این مطلب سعی میکنیم چند نکته و همچنین چند وسیله کارآمد برای یک پیاده روی به شما پیشنهاد دهیم.
ابتدا ، شما به یک کوله پشتی نیاز دارید تا وسایلتان را در آن قرار دهید. این کوله باید راحت و بزرگ باشد.
 
یک هدلایت خوب (چراغ قوه)
با اینکه روز ها درحال طولانی شدن هستند ولی هنوز شب پابرجاست، پس اگر نگران این هستید که در تاریکی شب پاهایتان را در جای اشتباهی قرار دهید، داشتن یک هدلایت و باطری اضافی حیاتی است. البته فقط اگربخواهید شب را درکمپ بگذرانید.
دستکش های گرم
با اینکه فصل های گرم در راه است ولی بهتر می باشد که یک جفت دستکش گرم هم همراه خودتان داشته باشید، چون هنوز در فصل سرما هستیم و تا تغییر آب هوا به سمت گرم خیلی مانده است، پس شما به یک جفت دستکش خوب برای روشن کردن آتش، سرپا کردن یک چادر یا استفاده از یک قایق نیاز دارید.
یک کیسه خواب گرم
اگر میخواهید از آب هوای تازه دم صبح بهاری لذت کامل را ببرید، باید با آرامش و اطمینان در محیط گرم بخوابید. پس یک کیسه خواب گرم که بتواند حس یک جای دنج و راحت را به شما بدهد خیلی ضروری است.
یک ترموس (فلاکس)
چه کسی دلش یک قهوه یا چای سرد میخواهد؟ فصلش هم تفاوتی ندارد . . . حتما یک فلاکس همراه خودتان ببرید ، قهوه یا چای هم فراموش نشود. با یک فنجان چای گرم میتوانید از یک منظره زیبای بهاری بیشتر لذت ببرید، یا درحال پیاده روی از تست یک نوشیدنی گرم کیف کنید. همچنین میتواند شما را سرحال نگه دارد.
لباس گرم
شما به لباس یا کاپشن گرم حتما نیاز خواهید داشت تا بتوانید شب را در جنگل بگذرانید، زمان هم اصلا مهم نیست. همیشه به لباس گرم نیاز است.
آخرین پیشنهاد، که مسئله کوچکی هم نیست، یک چادر خوب
یک چادر برزرگ و محکم، گزینه ایده آلیست برای کسانی که قصد دارند یک شب گرم راحت و با آرامش را تا زمانی که خورشید طلوع کرده و رنگ ها را به طبیعت بازگرداند، سپری کنند.