آیا میخواهید فرزندانتان شنا کنند؟ پس ایمنی باید تضمین شود!

 آیا میخواهید فرزندانتان شنا کنند؟ پس ایمنی باید تضمین شود!

تاريخ : ۱۳۹۶/۱۲/۲۶

بچه ها عاشق آب بازی و شیرجه زدن به درون آب هستند. شنا برای کودکان یک ورزش مفید، سالم و مفرح است. حتی اگه فرزندتان بتواند شنا کند، ایمنی مهم ترین مقوله است.
آب یکی ازعنصر های اصلی زندگی ما به حساب می آید ولی در عوض میتواند خطرناک ترین هم باشد. کودکان در چند سانتی متر آب هم ممکن است غرق شوند.
ما هم چند نکته برای لذت بردن کودک شما از شنا کردن در کمال امنیت را داریم.
اگر در استخر شنا می کنید : همیشه مراقب نشانه گر عمق آب باشید. که به شما عمق آب را همیشه گوشزد می کنند
اجرای قوانین ایمنی : در اطراف استخر ندوید و کسی را به درون آب هول ندهید.
شنا در عمقی که بچه با آن راحت تر است : حتی اگر شنا را تازه فراگرفته، همیشه باید نزدیک کم عمق بماند.
همیشه با نظارت یک بزرگسال شنا کند : هیچ وقت کودکانتان را بدون نظارت درون استخر رها نکنید.
همیشه قبل از آنکه به کودک خود اجازه شیرجه و پریدن در آب را بدهید، دما را تست کنید.
آب سرد میتواند به بدن آنها شوک وارد و عضله هایشان را سفت کند که باعث می شود شنا کردن و ماندن بر روی آب برای آنها سخت تر شود.
برای نوزادان یا کودکان نوپا، از شناور های شورتی و صندلی های بادی استفاده کنید : این محصولات به گونه ای طراحی شدند که کاملا راحت و ایمن باشند. و برای تمامی نوزادان قابل استفاده است. البته شما دیر یا زود به یک کاسه سوپ هم نیاز خواهید داشت.
برای کودکانی که کمی سنشان بالاتر است و برای تضمین امنیتشان، از ایده هایی مثل بازوبند های بادی استفاده کنید. این بازوبند ها از موادی ساخته شده اند که به کودک یک لایه ایمنی میدهد تا امنیت و حس حمایت را به کودک شما القاء کند، که البته والدین زیادی از این محصول کاربردی قدردانی و تشکر کرده اند.
برای کودکان 3 تا 6 سال، جلیقه نجات بادی و کیت بورد های بادی طراحی و ساخته شده که میتواند به یاد گیری شنا آنها کمک کند و لحظات شادی رو در کنار امنیت برایشان رقم بزند. و البته، همیشه یک فرد بالغ در زمان شنا باید به کودک نظارت داشته باشد تا از خطر های احتمالی جلوگیری کند.