راهنمای خرید موتور قایق

 راهنمای خرید موتور قایق

تاريخ : ۱۳۹۷/۳/۲۲

خرید موتور قایق 

فروشگاه اینترنتی اینتکس دارای انواع مختلفی از موتور های قایق است که مناسب تمام قایق ها اعم از : قایق بادی، قایق چوبی، قایق فایبرگلاسی و . . . می باشد. مدل های موجود در سایت ما ساخته شرکت هایی همچون : اینتکس، پارسان و بست وی می باشد که در جهان شناخته شده هستند و حتی بعضا برای مراکز نظامی نیز به تولید موتور می پردازند.

موتور قایق بنزینی 

شرکت اینتکس و بست وی بیشتر در قسمت موتور برقی قایق بادی فعال بوده که کیفیت ساخت بالایی دارند. بسته به استفاده مصرف کننده این موتور ها از نیم تا یک ساعت قابل استفاده هستند، البته به باتری ای که حمل می کنید نیز بستگی دارد. جنس تمام بدنه این محصولات از پلاستیک فشرده بوده و کاملا بی صدا هستند. بیشتر مناسب قایق های بادی سبک و کم نفر می باشد که برای تفریح کوتاه به آب های آرام می روند.

 
موتور قایق فایبرگلاس و چوبی  
 

مارک و برند موتور قایق بنزینی وگازی 

برند پارسان یک شرکت چند ملیتی است که در چین واقع شده و موتور های قدرتمندی را روانه بازار می کند که همگی با سوخت های فسیلی ( بنزینی،گازی ) کار می کنند. در بیشتر مدل ها دارای قابلیت تنظیم ارتفاء می باشد تا در آب های کم عمق نیز قابل استفاده باشد. در بدنه از آلمینیوم استفاده شده تا در عین سبک بودن، دوام بالایی داشته باشند. شما از این موتور ها حتی درون دریا نیز می توانید استفاده کنید ( قبل از استفاده از کارایی قایق خود مطمئن شوید ) و ساعت ها به تفریح بپردازید.

قبل از خرید  موتور حتما با واحد مشاوره درباره قایق مورد استفاده صحبت کنید، چراکه استفاده موتور بر روی قایق نا مناسب باعث چپ کردن آن و در نتیجه خسارت هایی جبران ناپذیر می شود. حتما در زمان استفاده از قایق و وسایل روی آب از جلیقه نجات استفاده نمایید.

 
موتور قایق بادی برقی