چادر مسافرتی راهنمای خرید

 چادر مسافرتی راهنمای خرید

تاريخ : ۱۳۹۷/۳/۲۲

آموزش خرید چادر سفر ضد آب 

 اگر به تازگی قصد سفر کرده اید و نیاز به وسیله ای دارید که در میانه راه به استرحت بپردازید، بهترین گزینه برای شما یک چادر مسافرتی می باشد. شما قبل از خرید باید به چند نکته توجه نمایید و معیار های خودتان را سبک، سنگین کنید و بعد به انتخاب محصول خود اقدام نمایید چرا که هر چادر یک استفاده خاص داشته و بسیار متفاوت است. در این مقاله سعی شده که قبل از هرچیز انواع چادر مسافرتی را توضیح داده و معیار های اصلی مشتریان را بسنجیم. البته قبل از هرچیز توجه داشته باشید که مقاومت در برابر آب یا باد به این معنی نیست که کاملا ضد آب یا ضد باد باشد بلکه تا درجه ای از این اتفاقات طبیعی را تحمل می کنند.
چادر مسافرتی ضد اب 

 مدل چادر سفر خانوادگی

 اگر به یک سفر خانوادگی یا پیک نیک ساده می روید و نیاز دارید که به سادگی چادر مسافرتی خود را برپا یا جمع آوری کنید بهترین گزینه پیش روی شما، چادر مسافرتی فنری است چراکه به راحتی باز و بسته می شوند. همچنین قیمت، مدل و اندازه های متفاوتی دارند که باعث شده جوابگو تمام خانواده ها باشد. چادر های فنری دارای چند نوع پارچه هستند اعم از اکسفورد، تفلون، سامسونگ، نقره و . . . که توضیح تمام آنها خود یک مقاله جداگانه را می طلبد. از معایب این مدل چادر مسافرتی نیز می توان به مقاومت کم در برابر بارش و باد اشاره کرد و همچنین حجیم بودن، همانطور که در اول این پاراگراف توضیح دادیم بیشتر مناسب یک تفریح و مسافرت خانوادگی ساده می باشد و انتظار کار حرفه را نمیتوان از آن داشت.
چادر مسافرتی 

 مدل چادر مسافرتی عصایی

 
برای کسانی که به کمپینگ علاقه دارند یا به دل کوهستان و طبیعت می روند که البته نیاز به یک چادر حرفه ای دارند، مناسب ترین گزینه یک چادر مسافرتی عصایی می باشد. از مهم ترین ویژگی های آن می توان به مقاومت بالا در برابر باد، بسته به مدل مقاومت مطلوب در برابر بارش باران و کم حجم بودن که در نتیجه باعث راحتی حمل و نقل می شود اشاره کرد. چادر مسافرتی عصایی بدین شکل است که سازه از پارچه اصلی جدا می باشد و در زمان نصب شما باید عصا ها را از شیار هایی که تعبیه شده عبور دهید. این مسئله کمی زمان بر بوده به همین دلیل افرادی که به محصولی حرفه ای نیاز دارند بیشتر به سمت چادر مسافرتی عصایی روی می آورند، البته این محصول نیز مناسب خانواده و مسافرت می باشد ولی به همان دلیلی طولانی بودن نصب مصرف کنندگان کمتر به این مدل چادر روی می آورند.
 
چادر مسافرتی عصایی

 چادر مسافرتی اتوماتیک 

به تازگی چادری به بازار عرضه شده است که مزیت های هر دو مدل عصایی و فنری را در خود جای داده است که به آن چادر مسافرتی اتوماتیک می گویند. تلفیقی از چادر عصایی و فنری می باشد که به راحتی باز و بسته می شود و از طرف دیگر استحکام بالایی دارد. جنس پارچه ها نیز بسته به شرکت متفاوت می باشد ولی به طور کلی از کیفیت مطلوبی بر خوردار است، مدلی که در سایت ما به فروش میرسد دارای مقاومت خوبی در برابر بارش است و نم آن را میگیرد. البته برای کسانی بیشتر مناسب است که بودجه آن را داشته و با اتومبیل سفر می کنند چراکه حجیم بوده و کمی سنگین است.
 چادر مسافرتی اتوماتیک

صفحات زیر را جهت راهنمایی بیشتر در باره چادر های مسافرتی مطالعه نمایید: