تشک بادی داخل ماشین

 تشک بادی داخل ماشین

تاريخ : ۱۳۹۷/۱۰/۲۲

تشک بادی داخل ماشین
بسیاری از ما در سفرهای طولانی مدت با ماشین و یا در مواقعی که امکان استراحت در خانه روی تخت خواب گرم و راحت خود را نداریم، مجبور به خوابیدن در ماشین هستیم. تشک بادی داخل ماشین یک انتخاب خوب و کم هزینه نسبت به صرف پول در هتل ها و مکان های آلوده و بد بوی برخی از مسافرخانه ها است. این وسیله بادی هم چنین می تواند برای سرنشینان عقب خودرو برای استراحت هنگامی که راننده در حال رانندگی است، برای یک خواب راحت مورد استفاده قرار بگیرد. اگر قد بلندی داشته باشید شاید مجبور به جمع کردن بدن خود در هنگام خواب باشید چراکه فضای صندلی عقب اکثر ماشین ها محدود است. تشک بادی ماشین در این حالت نیز با صاف و هموار کردن سطح، بدن را در وضعیت بسیار مناسب و استانداردی قرار خواهد داد. در حالت معمولی اگر بخواهید روی صندلی ها استراحت کنید، شیب آن ها و قسمت های دیگری از خودرو مثل کمربند ایمنی و قفل آن، شما را اذیت می کنند بنابراین خواب راحتی نخواهید داشت و ممکن است به کمردرد، گردن درد و دیگر مشکلات دچار شوید؛ در واقع در حالت معمولی تنها یک نفر آن هم در وضعیتی کاملا نا مناسب و غیر استاندارد می تواند روی صندلی های عقب ماشین استراحت کند چراکه نیمی از فضا، برای قرار دادن پاها در نظر گرفته شده است. تشک بادی ماشینی این فضا را کاملا می پوشاند و آن را برای استفاده دو نفر مناسب می کند هم چنین با این وسیله بادی دیگر خبری از شیب بد و برخورد با کمربند ایمنی و قفل آن وجود ندارد زیرا با ارتفاع مناسبی که دارد سطح را بدون شیب کرده و سطح صندلی را کاملا می پوشاند. بنابراین با این وسیله بادی بهترین خوابی را که می توانید در یک سفر بین جاده ای در خودرو شخصیتان تجربه کنید خواهید داشت. رانندگان ماشین های سنگین نیز از جمله افرادی اند که در اکثر شب ها در طول سفرشان، داخل خودروِ خود مجبور به استراحت هستند. خواب و استراحت کافی برای این افراد جهت حفظ هوشیاری در طول رانندگی بسیار اهمیت دارد. با توجه به ویژگی هایی که در مورد تشک بادی داخل ماشین گفت شد می توانند با تهیه آن شب ها در بستری راحت و استاندارد استراحت کنند.
تشک بادی خودرو
این وسیله توسط پمپ باد فندکی و دستی قابل باد شدن است و نرمی سطح آن را می توان با تغییر فشار باد داخل تغییر داد. در بسیاری از انواع آن از پی وی سی در ساخت بدنه استفاده شده و رویه ای نرم و مخملی دارد. هم چنین دارای قسمت هایی است که باعث کیپ شدن و لیز نخوردن آن روی صندلی های عقب می شود.
در برخی از مقالات به این بر می خوریم که از تشک بادی مخصوص ماشین می تواند به عنوان قایق شناور و یا یک وسیله نقلیه اضطراری روی آب استفاده کرد البته این تنها در مواقع ضروری و خطر ممکن است پیش آید.

توضیحات بیشتر در مورد تشک های باد را در لینک های زیر بخوانید: