وان بادی نوزاد

 وان بادی نوزاد

تاريخ : ۱۳۹۷/۱۱/۲

محصولی است که در دهه های اخیر برای نوزادان طراحی و تولید شده است و این به علت مشکلاتی بوده که برای ایمنی و سلامت نوزادان هنگام حمام کردن وجود دارد بنابراین مکان حمام آن ها باید کاملا استاندارد باشد. وان بادی نوزاد در مدل های مختلفی طراحی شده است اما تمامی این مدل ها دارای دیواره ها و قسمت هایی هستند که بدن کودک را ساپورت کرده و عمق و کف آن به اندازه ای است که کودک روی سطح لیز نخواهد خورد. وان بادی در بعضی از مدل ها دارای قسمت هایی برای قرار دادن وسایل حمام بوده و از طرح ها و رنگ های شاد و زیبا برای طرح رو و داخل بدنه استفاده شده است. رنگ شاد  وان قطعا تاثیری مثبت بر روی کودک شما خواهد گذاشت چرا که امروزه دیگر تاثیر رنگ بر روی احساس انسان و در واقع روانشناسی رنگ مسئله ای اثبات شده است. از این رو با بهره گیری از روانشناسی رنگ ها می توانید رنگی مناسب با طرحی زیبا برای کودک خود انتخاب نمایید.
وان بادی نوزاد 
 اکثر وان های بادی مخصوص نوزادان در ابعادی طراحی شده اند که از ابتدای تولد تا  دوازده ماهگی می توانید کودک دلبندِ خود را در آن حمام کنید. به خاطر وزن سبک و ابعاد کوچک آن چه در حالت بادی و چه بی باد، قابل حمل به تمامی مکان هایی است که احتمال دارد شما کودک خود را به حمام ببرید مانند مسافرت و یا مهمانی در خانه یکی از دوستان یا فامیل هایتان.
 از خصوصیات ساختاری وان بادی نوزاد می توان به موادی استفاده شده در تولید آن اشاره کرد. اکثرا از پلاستیک های فشرده اند تا بتوانند باد داخل را در خود محبوس نگه دارند، برای سلامت نوزاد هیچ خطری نداشته باشند و هم چنین از لطافت و نرمی سطحیِ خوبی برخوردار باشند. معمولا در ساخت دریچه بادی این محصول از دریچه های بادی خاصی استفاده می شود تا از خروج باد داخل به بیرون جلوگیری کنند. برخی از وان های بادی دارای کف بادشونده هستند که هنگام استفاده به کودک شما احساس راحتی بیشتری را منتقل می کند. سعی کنید که اشیاء تیز و برنده را دور از وان بادی نگهدارید تا آسیب نبیند. البته این محصول قابلیت تعمیر دارد و در صورت آسیب دیدن می توانید از برچسبی که برای این محصول تعبیه گشته است بهره بگیرید و مشکل را رفع نمایید. در صورتی که قادر به تعمیر آن نبودید می توانید محصول را برای نمایندگی رسمی اینتکس ارسال کنید تا متخصصان مجرب این مرکز با دانش و مهارتی که دارند وان شما را به صورت حرفه ای تعمیر نمایند. لازم به ذکر است که این محصولات فاقد پمپ می باشند ولی قابلیت باد شدن با انواع پمپ های بادی اینتکس را دارند برای انتخاب پمپ می توانید دسته بندی پمپ در سایت اینتکس مراجعه نمایید.
وان بادی کودک 
چند مورد از مزیت های داشتن یک وان بادی نوزاد برای کودکتان:
•قابلیت حمل و جابه جایی آسان و به هر مکانی، به خاطر حجم و وزن کم را دارند از این رو از این محصول می توانید در مسافرت های خود نیز بهره بگیرید و آسایش بیشتری را برای کودک خود رقم بزنید.
•سطح نشیمن بسیار راحت و نرم است و به پوست بدن کودک شما آسیبی وارد نمی کند.
•اشغال فضای بسیار کم یکی دیگر از مزایای وان بادی کودک است. اهمیت این پارامتر در زندگی آپارتمان نشینی امروزی بیشتر نمایان است چرا که کمبود فضا یک مشکل اساسی در زندگی های امروزی است.
•اکثر مدل ها می توانند به عنوان یک استخر کوچک نیز مورد استفاده قرار بگیرند.
•از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه است و شما با صرف کمترین هزینه می توانید یک وسیله مناسب برای استحمام کودک خود مهیا نمایید.
•به راحتی تمیز می شود. 
•ایمنی بالای نوزاد