وان بادی و مزیت این کالا

 وان بادی و مزیت این کالا

تاريخ : ۱۳۹۷/۱۱/۲

یک راه حل جایگزین برای فضای کمِ خانه های امروزی استفاده از وان بادی است. سرانجام با اختراع این وسیله مشکل کمبود جا برای آن هایی که فضای کافی در خانه خود برای قرار دادن یک وان زیبا ندارند برطرف شد. وان بادی در اکثر حمام ها قابل نصب و جایگیری است و هم بزرگسالان و هم کودکان می توانند از آن استفاده کنند.
وان بادی
این وسیله نصب آسان و سریعی دارد به طوریکه در عرض چند دقیقه باد می شود بنابراین می توانید به سرعت داخل آن شده ساعت ها در آن نشسته و بدن خود را در حالت آرامش و ریلکس قرار دهید. وان بادی قابل نصب در اکثر مکان ها حتی تراس و یا باغ شخصیتان است بنابراین می توانید در یک روز آفتابی تابستانی یا بهاری از حمام کردن داخل آن، با منظره ای زیبا در اطراف لذت ببرید.
مزیت دیگر وان بادی، قابلیت حمل آسان آن می باشد و در حالت باد شده نیز این وزنِ کمِ خود را حفظ می کند. بنابراین همانند وان های سنگین فلزی یا ساخته شده از مصالحِ سنگینِ دیگر نیست و حتی یک کودک ده ساله نیز می تواند بدنه تا شده و خالی از باد آن را بلند کند.
تهیه این محصول بادی، هزینه بسیار کمی را برای شما خواهد داشت بنابراین با توجه به ویژگی های خوبِ دیگری که این وسیله دارا می باشد، اگر هنوز برای حمام خود وان تهیه نکرده اید، این محصول بادی را خریداری کنید.
وان بادی کودک 
بدنه انعطاف پذیر وان بادی معمولا از پلاستیک های فشرده مرغوب مانند پی وی سی ساخته می شوند. خصوصیت این پلاستیک ها مقاومت به آب و نرمی و لطافت سطحی است. وان های فلزی که در اکثر خانه ها استفاده می شوند به مرور زمان لایه محافظتی خود را از دست داده و دچار زنگ زدگی میشوند که این زنگ زدگی می تواند داخل آب رفته و ایجاد حساسیت روی پوست شما کند. در مورد وان بادی این مشکل وجود ندارد چراکه بدنه آن کاملا به آب مقاوم است و اکسید نمی شود. هم چنین اگر داخل این وان لیز بخورید به هیچ وجه دچار شکستگی نخواهید شد چراکه سطح آن به ضربه مقاوم است و مانند یک تیوب بادی نجات، بدن شما را از آسیب دیدن حفظ می کند اما وان های فلزی و سرامیکی این ویژگی را نداشته و خطر شکستن قسمت های مختلف بدن هنگام لیز خورد داخل آن وجود دارد.