نمایندگی اینتکس ستارخان

 نمایندگی اینتکس ستارخان

تاريخ : ۱۳۹۷/۱۱/۱۲

توجه: در دنیای مجازی عده ای افراد سودجو قصد گمراه کردن مشتریان نمایندگی اینتکس ستارخان که قدیمی ترین فروشگاه اینتکس بوده را دارند، نفع این افراد در گرانفروشی، تقلب و ... است که در قسمت: دقت در قیمت خرید توضیح داده شده است.
 این نمایندگی واقع در تهران، میدان توحید، خیابان نصرت غربی، پلاک 88، طبقه اول می باشد یک ساختمان چهار طبقه بوده که دو طبقه مربوط به نمایندگی اینتکس ستارخان است، طبقه اول مربوط به فروش محصولات اینتکس، بست وی و سایر برند های موجود در سایت اینتکس است و طبقه دوم واحد فروش عمده و قسمت تعمیرات محصولات است.

از سمت شمال و شرق تهران: 
برای رسیدن به آدرس نمایندگی ستارخان می توانید از چند مسیر اقدام نمایید مشتریان عزیزی که از قسمت های شمال تهران یا شرق قصد خرید از نمایندگی اینتکس ستارخان را دارند باید از اتوبان چمران اقدام نمایند به این صورت که اتوبان چمران جنوب را تا میدان توحید آمده وارد میدان توحید شده، سمت راست میدان، حیابان نصرت غربی، پلاک 88 که آدرس نمایندگی اینتکس ستارخان است.
 
نمایندگی ستارخان اینتکس 
 
از سمت غرب تهران: 
مشتریانی که از غرب تهران قصد خرید از ما را دارند از اتوبان یادگار جنوب می توانند استفاده نمایند به صورت یادگار جنوب را آمده و وارد خیابان آزادی به سمت میدان انقلاب شده از خیابان بهبودی به سمت ستارخان آمده سپس سمت میدان توحید آمده و خیابان کوثر اول را خواهید دید، مسیر بعدی از شیخ فضل الله جنوب می باشد این مسیر بیشتر برای اهالی شهرک غرب سعادت آباد مناسب است، فضل الله جنوب را آمده و به پل ستارخان رسیده دقت نمایید که از قسمت کناری پل وارد خیابان ستارخان شده اولین دوربرگردان را دور زده و به سمت میدان توحید حرکت کنید، قبل از میدان توحید خیابان کوثر اول شخص میباشد. مسیر بعدی از سمت آریاشهر یا صادقیه است که مناسب برای اهالی پونک و آیت اله کاشانی و بلوار فردوس مناسب است که از میدان صادقیه وارد خیابان ستارخان شده و به سمت میدان توحید حرکت کنید، سپس دست راست پیچیده و بلافاصله مجددا دست راست که خیابان نصرا غربی است، پلاک 88 را پیدا کرده که نمایندگی اینتکس می باشد.

از سمت جنوب تهران: 
مسیر بعدی مربوط به اهالی محترم جنوب تهران می باشد بهترین مسیر از نواب شمال است این مسیر را آمده تا به میدان توحید برسید، سمت چپ وارد خیابان نصرت غربی شده و بعد از 100 متر پلاک 88 را خواهید دید. در صورتی که میدان توحید ترافیک باشد میتوانید نواب شمال را پس از طی کردن به تونل توحید رسیده، و وارد اتوبان چمران شوید، اولید دور برگردان را دور زده و وارد خیابان باقرخان شوید و سپس وارد ستارخان شده اولین دوربرگردان را دور بزنید، به سمت میدان توحید حرکت کنید، به میدان توحید رسیده و سمت راست وارد خیابان نصرت غربی شوید. 100 متر داخل خیابان شده و پلاک 88 را ذست چپ خیابان مشخص خواهد بود که نمایندگی اینتکس ستارخان واقع در این محل است است.

نمایندگی اینتکس ستارخان و چادر مسافرتی
در این قسمت اشاره ای به فروش چادر مسافرتی برند های مختلف در نمایندگی اینتکس ستارخان داریم، یکی از دلایل فروش این کالا در اینتکس بخاطر وجود برند بست وی است که تولید کننده چادر های مسافرتی پاویلو است، این برند چون مکمل اینتکس میباشد و فروشگاه ما نمایندگی بست وی نیز است، اجبارا باید از این کالا نیز در سبد فروش خود استفاده میکردیم، برند خوشنامی همچون اینتکس که در حال حاضر اولین عرضه کننده محصولات بادی و تفریحی در دنیا است، برند های دیگری را نیز در همین عرصه آورده که بست وی و پاویلو یکی از این کارخانه ها میباشند، تولیدات شرکت بست وی را میتوان گسترده دانست و در حال حاضر نفر دوم میباشد.