فلامینگو های بزرگ صورتی

 فلامینگو های بزرگ صورتی

تاريخ : ۱۳۹۶/۱۲/۲۹

امروز فلامینگو ها توانسته اند جای یونی کرن ها رو بگیرند. بیشتر نوجوانان و افراد خاص مجذوب این شناور آبی شده اند. در این تابستان شما هم خودتان را به باقی مردم برسانید و در استخر یا آب های آرام با فلامینگو بزرگ، به تفریح بپردازید.
این محصول بسیار در بین افراد لوکس و لاکچری مشهور شده است و جزو تفریحات آبی به حساب می آید. زمانی که اسب های تک شاخ (یونی کورن) در سال 2016 میلادی مد شد ( نه تنها در بین شناور ها بلکه قاب گوشی، لباس، عینک آفتابی و . . . نیز مد شده بود) یک سال بعد فلامینگو ها توانستند جای آن ها را بگیرند. عکس سلبریتی و افراد مشهور جهان همراه با فلامینگو و اسب تک شاخ کل اینستاگرام را پر خواهد کرد. پس شما هم از مد جدید و این موج مد شناور ها عقب نمانید و یک تابستان متفاوت را سپری کنید.
برند بست وی هم بیکار ننشسته و با عرضه این شناور های زیبا باعث شده شما از تفریح خود لذت برده و در کمال آرامش بر روی آب استراحت کنید. شناور بادی از مواد محکم ساخته و کاملا تست شده چرا که وظیفه بزرگی را بر عهده دارد و دارای رنگ صورتی روشنی هستند که هر چشمی را به خودش خیره میکند و در هر عکسی خودنمایی میکند. اسب تک شاخ از رنگ سفید بسیار زیبا بهره میبرد که همراهش شاخ طلایی خیره کننده ای دارد. بر روی این شناور ها  محفظه ای جهت نگهداری لیوان یا بطری تعبیه شده است که دارای سوپاپ اطمینان است.
شناور باشید و آرامش بدست بیاورید. با این محصول های زیبا سلفی بگیرید و خاطرات خوبی را در بیرون از خانه بسازید و وقتی که به خانه برگشتید، قطعا کودکانتان درخواست میکنند که این فلامینگو زیبا یا اسب تک شاخ جادویی را در اتاق خودشان نگه دارند.