ایزی ست | یک استخر بادی عمیق

 ایزی ست | یک استخر بادی عمیق

تاريخ : ۱۳۹۷/۶/۳

استخر های بادی معمولا در اندازه های گوناگونی تولید و عرضه می شوند. از مدل هایی برای سنین مختلف گرفته تا انواعِ خانوادگی آن که برای استفاده تمام خانواده طراحی شده است. یک استخر بادی اصولا عمیق نیست و حتی در مدل های خانوادگی نیز عمقِ استخر به یک متر نمی رسد. از این نظر می توان ایزی ست را یک استخر بادی عمیق در نظر گرفت. ایزی ست درواقع ترکیبی است از یک استخر پیش ساخته و یک استخر بادی که همزمان خصوصیاتی از هرکدام را در خود جای داده است. بدنه آن به مانند استخرهای پیش ساخته از پی وی سی چند لایه الیاف دار ساخته شده است و از مقاومت بالایی برخوردار است. همچنین همانند استخر های بادی از یک حلقه باد شونده نیز برای حفظ تعادل استخر بهره گرفته است.
 
استخر ایزی ست

استخر بادی با ارتفاع زیاد

مدل ایزی سِت اینتکس در واقع یک استخر بادی عمیق می باشد که عمق یا ارتفاع آن در عمیق ترین مدلِ موجود (مدل 26168 ) تا 122 سانتی متر می رسد. مدل 457 سانتی متری بلند ایزی ست در واقع یک استخر کامل می باشد که با پمپ تصفیه، نردبان، زیرانداز و روکِش ارائه می شود. ایزی ست همانطور که از نامش پیداست به راحتی و در چشم برهم زدنی قابل نصب و یا جمع آوری می باشد. این محصول را می توانید در ویلا یا منزل شخصی خود استفاده نموده و لحظات شادی را برای خانواده خود بسازید.
 
استخر easy set 

استخر بادی بچه گانه

ایزی سِت همچنین یک مدل کوچک نیز از استخر خود ارائه داده است که برای کودکان مناسب است. مدلِ 28101 دارای عمقی در حدود 51 سانتی متر می باشد که قطر آن تا 183 سانتی متر نیز می رسد. با توجه به ابعاد محصول، می توانید آن را حتی در اتاق خواب نیز نصب کنید. این مدل به غیر از لوازم اضافی جانبی، به لحاظ کیفیت ساخت کاملا مشابه مدل های بزرگ بوده و از پی وی سی چند لایه الیاف دار ساخته شده است که دوام بالایی را برای این کالا به ارمغان می آورد.

راجع به عمیق بودن یک استخر بادی باید به این موضوع توجه ویژه ای شود که سن برای سایز یک استخر باید تعریف شود. یعنی یک کدک 5 ساله از قد کوتاه تری نسبت به یک کودک 10 ساله برخوردار است و باید عمق در هر سنی را در نظر گرفت.