معرفی جلیقه نجات شنا

 معرفی جلیقه نجات شنا

تاريخ : ۱۳۹۷/۶/۵

ارزش زندگی چقدر است؟ پاسخ به این سوال شاید به سادگی پرسیدنِ آن نباشد اما اصولا زندگی و جان یک موجود زنده، ارزشمندترین دارایی اوست. جلیقه نجات از وسایلی است که برای حفظ زندگی و جان افراد ساخته و طراحی شده است و از این بابت وسیله ای بسیار ضروری در حین انجام فعالیت های آبی به شمار می رود. در بسیاری از کشورها پوشیدن جلیقه نجات حین انجام فعالیت هایی نظیر قایق رانی، قانون محسوب می شود و پیروی نکردن از این قانون مجازات هایی برای فرد خاطی در پی خواهد داشت.  

جلیقه نجات به انگلیسی

سازندگان جلیقه نجات یا وسیله شناور شخصی ) (PFD_personal floatation device_ Life jacket ملزم به دریافت گواهی اعتبار از سوی گارد ساحلی ایالات متحده هستند. انواعی از این وسایل به این منظور ساخته شده اند تا فرد نجات یافته را رو به آسمان و طوری که مسیر تنفس او توسط آب بسته نباشد نگه دارند تا تیم نجات فرا برسد. این مدل ها دارای طراحی مهندسی هستند و در نجات جان افراد بسیار مهم و حیاتی محسوب می شوند. 
جلیقه نجات ارزان 

جلیقه نجات ارزان

جلیقه نجات نیز همانند بقیه وسایل ساخت بشر دارای کیفیت های ساخت متفاوت و توسط سازندگان متنوعی تولید می شود. بهتر است در این مورد که به جان و زندگی افراد وابسته است صرفه جویی نکرده و محصولی را انتخاب کنیم که از کیفیت ساخت آن مطمئن بوده و بتوانیم روی آن در مواقع اضطرار حساب کنیم. با این حال با خرید از نمایندگی ها و حذف واسطه ها می توان تا حدی موفق به خرید یک جلیقه نجات ارزان شده و در واقع قیمت پایین تری را برای آن پرداخت کنیم.
جلیقه نجات حرفه ای 

جلیقه نجات حرفه ای

در ایران جلیقه های نجات سری 4 و سری 3 موجود می باشند. اغلب محصولات در این رشته جزو سری 3 محسوب می شوند که با توجه به اعتبار برند تولید کننده آن می توانید از بین آن ها یک جلیقه نجات حرفه ای را انتخاب و خریداری کنید. انواع جلیقه نجات یاماها را می توانید در نمایندگی اینتکس و تحت دسته بندی مخصوص خود مشاهده و با امکانات و توانایی های هریک آشنا شوید.