استخر توپ تفریحی برای کودکان

 استخر توپ تفریحی برای کودکان

تاريخ : ۱۳۹۷/۶/۱۰

از تفریحِ دوران کودکی اغلب جوانان امروزی که سوال کنیم، تجربه بازی در استخرهای توپ در شهربازی ها و پارک ها را بر می شمرند. امروزه اما این تفریح دیگر محدود به پارک ها و شهربازی ها نیست، بلکه در هر خانه و مکانی می توانید با خریدن یک استخر بادی و توپ استخر کودک این تفریح مهیج و به یاد ماندنی را برای کودک خود فراهم سازید. علاوه بر استخر توپ، با این توپ های رنگی بازی های دیگری نیز می توان انجام داد که جنبه آموزشی داشته باشند و به رشد فکری و ذهنی کودک نیز کمک کنند.

استخر بادی یک محیط کاملا ایمن را مهیا می سازد که کودکان می توانند یک بازی مهیج و مفرح را در آن تجربه نمایند چرا که کودکان عاشق شنا و خزیدن در استخر توپ هستند. شرکت های سازنده برای ساخت استخر بادی از PVC بهره می گیرند؛ این پلاستیک فشرده شده دارای استحکام و دوام بالایی است و به این محصول عمر مفید بالایی می بخشد. یکی از مزایای این استخر ها قابلیت نصب و راه اندازی سریع است و به کمک یک پمپ به راحتی می توان آن را باد کرد و مورد استفاده قرار داد. جذابیت این وسیله برای کودکان آنقدر زیاد است که به راحتی از فناوری های همچون تلویزیون و بازی های آنلاین کناره گرفته و در این استخر بادی به بازی می پردازند. این محصول از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه است و شما با صرف کمترین هزینه می توانید یک بازی و سرگرمی هیجان انگیز را به کودک خود هدیه دهید. افزون بر این، این محصولات دارای تنوع در رنگ و طرح هستند از این رو می توانید طرح و رنگ دلخواه کودک خود را خریداری نمایید تا تمایل او به استفاده از این وسیله دو چندان گردد. 
 
استخر توپ کودک 

توپ استخر بادی

توپ های رنگی یا همان توپ استخر بادی کیفیت ساخت خوبی نیز دارند. این محصولات به گونه ای ساخته شده اند که فاقد پلاستیک اضافی یا پلیسه مرسوم بوده و برای دست و پای کودک شما آسیبی به همراه نخواهند داشت. از این نظر می توان آن ها را در یک استخر بادی به کار برد و یک استخر توپ با آن ساخت. حتی می توانید استخر بادی خود را تا نیمه از آب پر کرده و سپس توپ استخر بادی را به آن اضافه کنید. این کار موجب شناور شدن آن ها بر روی آب شده و بازی با آن را لذت بخش تر نیز می کند.
همچنین این وسیله می تواند نقش بسزایی را در پرورش مهارت های حرکتی و رشد ذهنی کودک ایفا نماید. افزون بر این توپ های رنگی سبب تحریک مهارت های دیداری و لمسی کودک نیز می گردد. با بهره گیری از این توپ های استخر بادی می توانید رنگ ها را  نیز به کودک دلبند خود آموزش دهید مثلا می توانید از او بخواهید که توپ های با رنگ مشابه را در یک سطل بیندازد. 

توپ استخری ارزان

استخر توپ  
این محصولات در بسته بندی های مختلف و به تعداد مختلف عرضه می شوند. توپ استخری ارزان را می توانید در همین سایت و با قیمت بسیار مناسب تهیه کرده و به فکر راه اندازی یک استخر توپ باشید. خرید توپ های رنگی در بسته هایی با تعداد بالا، بسیار به صرفه تر بوده و هزینه های کلی شما را کاهش خواهد داد. قیمت فروش این محصولان نسبت به بازی های متنوعی و استفاده های خلاقانه ای که می توان با آن انجام داد بسیار پایین و مقرون به صرفه می باشد. در دسته بندی توپ استخری می توانید تعدادی از استفاده هایی که می توانید از این وسیله ساده اما کارآمد داشته باشید را چک کرده و یاد بگیرید.